۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۰۹
کد خبر: 81647505
T T
۰ نفر
دشمن در كمين جوانان ايران است ، مسوولين براي اوقات فراغت جوانان برنامه ريزي كنند

تهران – ايرنا – فرماندار ورامين گفت : دشمنان قسم خورده نظام در كمين جوانان و آينده سازان ايران اسلامي نشسته اند ، اگر مسوولين براي اوقات فراغت جوانان برنامه ريزي نكنند ، دشمن اين كار را به جاي آنان انجام مي دهد.

محسن خوانساري روز دوشنبه در جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان ورامين گفت : آموزش و پرورش مهمترين مقوله در رشد و تعالي جامعه محسوب مي شود و ايران اسلامي از معدود كشورهاي جهان است كه بيشترين هزينه را براي آموزش و پرورش آينده سازان كشور انجام مي دهد.

وي گفت : امروز به بركت استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي ، ايران اسلامي از رشد بي سابقه اي در علوم مختلف برخوردار شده به طوري كه هم اكنون ايران سومين كشور جهان در پرورش تحصيل كردگان رشته هاي مهندسي محسوب مي شود كه اين مهم از توجه ويژه مسوولين به امر آموزش نشأت مي گيرد.

وي با اشاره به تعطيلي مدارس و آغاز تعطيلات دانش آموزان و جوانان گفت : اوقات فراغت دانش آموزان از اهميت بسيار زيادي در جامعه برخوردار است و اگر بتوان براي اين ايام برنامه ريزي مناسبي داشته و جوانان را به مراكز علمي ، مذهبي و ورزشي سوق دهيم ، آنان را از ابتلا به بسياري از معضلات اجتماعي مصون مي داريم.

تهرام/7254//1348
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه