۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸
کد خبر: 81646804
T T
۰ نفر
نماينده بوشهر: انتقال شركت صدرا به بندرعباس منتفي است

بوشهر - ايرنا - نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم در مجلس شوراي اسلامي گفت: براساس گفت وگو صورت گرفته با وزير صنعت، معدن و تجارت انتقال شركت صنايع دريايي ايران (صدرا) از بوشهر به بندرعباس منتفي است.

عبدالكريم جميري روز دوشنبه درگفت و گو با ايرنا افزود: شركت صدرا درچند سال اخير با مشكلاتي همراه بوده ولي اين مشكلات نبايد باعث ركود فعاليت آن و انتقال به استان ديگري شود.

وي ادامه داد: در ديدار با وزير صنعت و معدن و تجارت صحبت هايي در زمينه واگذاري پروژه به اين شركت صورت گرفته تا زمينه پويايي و رونق آن در بوشهر فراهم شود.

نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم در مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: تعدادي از كاركنان شركت صدرا در بوشهر در مقطعي اخراج شدند ولي بجد و پشتكار مي توان اين شركت را دوباره به روزهاي شكوفايي فعاليتش رساند.

جميري در ارتباط با ديدارش با وزير علوم، تحقيقات و فناوري گفت: اين ديدار به منظور حمايت از توسعه مراكز دانشگاهي استان بوشهر صورت گرفته است.

وي افزود: با توجه به ظرفيت هاي شغلي فراوان استان بوشهر توجه ويژه به مراكز آموزش فني براي تربيت نيروي متخصص، مورد تاكيد قرار گرفته است.

نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به به ديدارش با وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي بيان كرد: در اين ديدار بر تجهيز بيشتر بيمارستان شهداي خليج فارس بوشهر و احداث مراكز درماني درشهرهاي چغادك و عالي شهر تاكيد شد.

جميري اضافه كرد: موضوع احداث كلينيك تخصصي در گناوه و تسريع احداث بخش بستري بيمارستان ديلم نيز در ديدار با وزير بهداشت مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته است.

شكت صنعتي دريايي ايران در بوشهر كه در زمينه ساخت و تعمير كشتي هاي بزرگ و سكوي هاي دريايي نفتي فعاليت دارد در سال هاي اخير به علت آن آنچه نداشتن سفارس اجراي پروژه عنوان شده با ركود فعاليت و اخراج كارگران روبرو شده است. ك/3

6043

سرخط اخبار استان‌ها