۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۱۱
کد خبر: 81642759
T T
۰ نفر
حذف استقبال خیابانی از رییس جمهوری در بجنورد كلید می خورد

بجنورد - ایرنا - رییس ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری در خراسان شمالی گفت: حذف استقبال خیابانی از رییس جمهوری و كاروان تدبیر و امید، در جریان نوزدهمین سفر استانی رییس جمهوری، در این استان كلید می خورد.

قربان مهاجران مقدم روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار كرد: برای این سفر استانی رییس جمهوری و كاروان دولت، هیچ برنامه ای برای استقبال مردمی در خیابان ها و به عبارتی حركت پشت خودرو رییس جمهوری پیش بینی نشده است.

وی اضافه كرد: این اقدامات به دور از كرامت انسانی است و هیچ گاه مورد تایید دولت تدبیر و امید نیز نبوده و حتی در سفرهای گذشته نیز برنامه مدون و از پیش طراحی شده ای در این خصوص وجود نداشته و ما در سفر نوزدهم به طور كامل حذف آن را برنامه ریزی كردیم.

رییس ستاد روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی گفت: استقبال مردم از رییس جمهوری در قالب دیدار مردمی در ورزشگاه تختی بجنورد در ساعت 9.30 صبح روز 24 خردادماه پیش بینی شده است.

مهاجران مقدم از مردم خراسان شمالی و علاقه مندان به دولت تدبیر و امید خواست تا برای دیدار با رییس جمهوری به صورت مستقیم به ورزشگاه تختی بجنورد مراجعه كرده و از تجمع در مسیرهای بین فرودگاه و ورزشگاه خودداری كنند.

وی حذف نامه نگاری به رییس جمهوری، دیگر برنامه غیرمتعارف برجای مانده از دولت گذشته، را از دیگر برنامه های سفر نوزدهم اعلام كرد و گفت: تمام درخواست های مردمی از طریق سامانه تلفنی 111 (سامد) دریافت خواهد شد.

نوزدهمین سفر رییس جمهوری و كاروان تدبیر و امید به استان خراسان شمالی برای روز یكشنبه 24 خردادماه برنامه ریزی شده است.

در این سفر 15 وزیر و معاون رییس جمهوری دكتر روحانی را همراهی خواهند كرد. ك/3

6982/5132
۰ نفر