۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۷
کد خبر: 81642554
T T
۰ نفر
حمایت صنایع از ورزش استان مركزی چشمگیر نیست

اراك- ایرنا- فرماندار شهرستان شازند گفت: حمایت صنایع بزرگ استان مركزی از ورزش این استان چندان چشمگیر نیست.

مجید عسگری روز پنجشنبه در مجمع مربیان فوتبال كشور درمجتمع فرهنگی ورزشی پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند در شهر جدید مهاجران افزود: صنعت استان در عرصه ورزش نقش كمرنگی دارد و این امر باعث عقب ماندگی در ورزش به ویژه بخش حرفه ای آن می شود.

وی ادامه داد: رشد ورزش قهرمانی در استان نیازمند تجهیزات حرفه ای و پشتوانه هدفمند مالی از نخبگان ورزشی است كه این مهم در استان مركزی تنها با مساعدت حوزه صنعت محقق می شود.

وی بیان كرد: توجه بیشتر مسوولان به خصوص صاحبان صنایع به ورزش و جوانان باعث سلامت بیشتر جامعه و كاهش چشم گیر آسیب های اجتماعی می شود.

فرماندار شازند اضافه كرد: واحدهای صنعتی پتروشیمی و پالایشگاه ها در نقاط مختلف كشور به خصوص شهرستان های آبادان و مسجد سلیمان با تمام وجود از تیم های مختلف ورزشی حمایت می كنند اما پتروشیمی و پالایشگاه شازند با وجود درآمدهای بسیار بالای مالی از حمایت یك تیم ورزشی سرباز می زنند.

وی افزود: شركت تراكتورسازی تبریز با وجود اینكه از از درآمد بسیار بالایی نسبت به پالایشگاه و پتروشیمی شازند برخوردار نیست، اما با حمایت های همه جانبه ازورزش تبریز هم اكنون تیم تراكتورسازی این شهر جزو پنج تیم اول لیگ برتر فوتبال كشور است.

همایش مربیان فوتبال كشور 21 و 22 خرداد در مجتمع فرهنگی و ورزشی پالایشگاه شازند در شهر جدید مهاجران از توابع استان مركزی برقرار است.

این مجمع به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان شازند برگزار شده است.

3017/6012

سرخط اخبار استان‌ها