۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳
کد خبر: 81635511
T T
۰ نفر

مسي: دوستي با نيمار و سوآرز عامل موفقيت من است

۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳
کد خبر: 81635511
مسي: دوستي با نيمار و سوآرز  عامل موفقيت من است

تهران - ايرنا - ستاره آرژانتيني بارسلونا در آستانه ديدار امشب ( شنبه ) تيمش برابر يوونتوس در فينال ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا عامل موفقيت خود را دوستي با نيمار و سوآرز در خارج و داخل زمين مي داند.

به گزارش ايرنا از ماركا، گلزني مسي، سوآرز و نيمار در فصل جاري به مجموع 120 گل رسيد كه ركورد گلزني كريستيانو رونالدو ، كريم بنزما و گونزالو هيوگين در فصل 2011 و 2012 با 118 گل را شكست.

مسي عامل موفقيت خود را دوستي با سوآرز و پيوستن او از ليورپول به بارسلونا در تابستان گذشته مي داند و گفت كه دو نفر از هم تيمي هاي من نقش اساسي در موفقيت هايم داشتند.

وي در اين باره به روزنامه تايمز اينديا گفت: من ،سوآرز ونيمارنه فقط در زمين، بلكه در خارج از زمين دوست هستيم. ‌من معتقدم اگر بازيكنان خارج از زمين خوب با هم كنار بياييد در داخل زمين هم كارها آسان تر خواهد شد. يك تفاهمي ميان ما وجود دارد ‌البته پشت اين قضيه نيز تلاش سختي وجود دارد.

وي افزود: فصل گذشته ما دوران بي ثباتي را داشتيم. من به خاطر مصدوميت بازي هاي زيادي را از دست دادم. وقتي به ميدان برگشتم، احساس كردم هرگز درست بازي نمي كنم. سال 2014 سالي بود كه سعي كردم به سرعت فراموش كنم و به خاطر تلاش زيادي كه داشتم،‌ به بهترين شكل بهبود يافتم و خوشبختانه هم اكنون احساس خيلي خوبي دارم.

مسي ادامه داد:‌ بارسا در ديدار امشب در فينال ليگ قهرمانان اروپا در برلين، مدافع عنوان قهرماني است. همچنان كه قهرمان جام حذفي اسپانيا و لاليگا شد. اين فينال ليگ قهرمانان است. مي دانيم كه قهرمان شدن دوباره كار آساني نيست و بايد سخت تلاش كنيم.

برنده 4 مرتبه جايزه توپ طلاي فيفا ادامه داد:‌ قهرماني، روياي ما است. مي دانيم كه در برابر حريف قدرتمندي مانند يوونتوس قرار داريم. يوونتوس هم مانند ما قهرمان ليگ و جام حذفي ايتاليا شده است. آنها با شكست تيم رئال مادريد در ديدار نيمه نهايي به مرحله نهايي صعود كردند و بازيكنان بزرگي مانند كارلوس ته وز، آندره پيرلو و پال پوگبا دارند و دفاع كردن در برابر آنها سخت است.

ديدار فينال ليگ قهرمانان اروپا امشب ( شنبه ) ميان دو تيم يوونتوس و بارسلونا در ساعت 15 : 23 به وقت تهران در برلين برگزار مي شود.

ورزشي**1210**1581

سرخط اخبار ورزش