۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۲
کد خبر: 81632568
T T
۰ نفر
برگزاري شانزدهمين كنگره بين‌المللي پزشكي توليدمثل با محور سلول هاي بنيادي

تهران-ايرنا-شانزدهمين كنگره بين‌ المللي پزشكي توليدمثل و يازدهمين كنگره بين‌المللي سلول‌هاي بنيادي با محوريت بررسي پزشكي توليدمثل و سلول‌هاي بنيادي و به همت پژوهشگاه رويان برگزار مي‌شود.

به گزارش گروه علمي ايرنا از پژوهشگاه رويان، اپيدميولوژي و مديريت ناباروري، غربالگري سلامت در موارد باروري پس از 40 سالگي، بررسي پيشرفت تكنيك‌هاي ART، تاثير عوامل محيطي، فرهنگي و شغلي و عادات بهداشتي در نتايج ART، تغييرات عاطفي، رواني و جنسي در درمان ناباروري و مديريت آن از جمله محورهاي مورد بررسي در اين كنگره است.

در اين كنگره همچنين مواردي مانند مشاوره و آموزش براي زوج هاي نابارور، مسايل اخلاقي، حقوقي و اجتماعي در ART، نقش تغذيه و شيوه زندگي در ميزان موفقيت ART، مراقبت هاي دوران بارداري پس از ART، مديريت پرستاري در موارد بروز عوارض درمان ناباروري و ارزيابي و ادغام طب مكمل و جايگزين به بحث و تبادل نظر گذاشته مي شود.

شانزدهمين كنگره بين‌ المللي پزشكي توليدمثل و يازدهمين كنگره بين‌المللي سلول‌هاي بنيادي با حضور جمعي از متخصصان و صاحب نظران اين حوزه از 11 تا 13 شهريورماه سال جاري در مركز همايش هاي رازي تهران برگزار مي شود.

علمي(1)1834**1440
۰ نفر