۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۲۷
کد خبر: 81629932
T T
۰ نفر
بانوان براي درامان ماندن از عمليات هاي انتحاري احتمالي به مسجد نيايند

تهران - ايرنا - مساجد بحرين از بانوان خواستند براي درامان ماندن از عمليات هاي انتحاري احتمالي تا اطلاع بعدي در منازل نماز را اقامه كنند.

به گزارش پايگاه خبري مرآه البحرين، مساجد اين كشور يكي پس از ديگري از بانوان خواستند در شرايط كنوني و پس از انفجارهاي مساجد شيعيان در دمام و قطيف عربستان، از مراجعه به مساجد خودداري كنند.

مسجد مومن منامه نخستين مسجدي بود كه اعلام كرد تا اطلاع بعدي بخش بانوان را تعطيل كرده است و از بانوان خواست نماز را در منزل اقامه كنند.

مديريت مسجد امام صادق (ع) در منطقه الدراز نيز روز يكشنبه اعلام كرد كه بخش بانوان اين مسجد، براي همه اوقات نماز تعطيل است و آن ها از مراجعه به مسجد براي اقامه نماز خودداري كنند.

براساس اين گزارش، وقوع دو انفجار انتحاري درمساجد مناطق شيعه نشين عربستان، مسوولان مساجد بحرين را برآن داشته است براي كاهش تلفات و امنيت بيشتربانوان تا اطلاع بعدي بخش نماز بانوان را در مسجد تعطيل كنند.

اوقاف جعفري بحرين نيز روز شنبه از توافق با وزارت كشور براي افزايش تدابير امنيتي در اطراف مساجد شيعيان به منظور جلوگيري از ورود افراد مشكوك به عمليات انتحاري و خرابكاري خبرداد.

در اثر عمليات انتحاري تروريستي كه هفته قبل در مسجد امام علي (ع) شيعيان در القديح در منطقه قطيف در شرق عربستان روي داد 22 تن شهيد و دهها تن مجروح شدند.

روز جمعه گذشته نيز يك تروريست قصد داشت با ورود به مسجد امام حسين (ع) در منطقه دمام خود را منفجر كند كه با ممانعت يك جوان شيعه به نام عبدالجليل الاربش، خود را در محل پاركينگ مسجد منفجر كرد كه در اثر آن 4 نفر شهيد و 4 تن ديگر مجروح شدند.

خاورم**6116** 3404
۰ نفر