۹ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۳۰
کد خبر: 81627446
T T
۰ نفر

پلاتيني: فيفا بايد تغيير كند

۹ خرداد ۱۳۹۴، ۹:۳۰
کد خبر: 81627446
پلاتيني: فيفا بايد تغيير كند

تهران - ايرنا - ميشل پلاتيني رييس اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) معتقد است فيفا به عنوان نهاد حاكم بر فوتبال دنيا بايد تغيير كند.

به گزارش ايرنا از يوفا، پلاتيني بعد از انتخاب مجدد سپ بلاتر به عنوان رييس فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) گفت كه اين فدراسيون براي به دست آوردن اعتبار خود بايد تغيير كند.

بلاتر روز جمعه در رقابت با شاهزاده اردني علي بن الحسين، اگرچه نتوانست اكثريت آرا را ‏به دست بياورد اما در نهايت براي پنجمين بار توانست رييس فيفا شود و براي چهار سال ديگر رياست اين نهاد را بر عهده بگيرد.

پلاتيني گفت: افتخار مي كنم كه يوفا از تغيير براي فيفا دفاع و حمايت كرد. به نظر من اگر فيفا بخواهد اعتبار خودش را به دست بياورد،‌تغيير اساسي و مهم است.

وي افزود: به دوستم شاهزاده علي بن الحسين تبريك مي گويم و فرصت را غنيمت شمرده و از تمام اتحاديه هاي بين المللي كه او را حمايت كردند تشكر مي كنم.

مقامات آمريكا ‌7 نفر از مقامات فيفا را چهارشنبه گذشته به جرم دريافت رشوه، اختلاس،‌كلاهبرداري و پولشويي در زوريخ دستگير كردند. مقامات سوئيس تحقيقات خود را در باره روند برگزاري جام جهاني 2018 و 2022 آغاز كردند.

ورزشي**1210**1581