۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۲۰
کد خبر: 81626142
T T
۰ نفر
رخشان بني‌اعتماد ميهمان برنامه هفت مي‌شود

تهران-ايرنا- رخشان بني‌اعتماد كارگردان سينماي اجتماعي كشور به بهانه اكران فيلم «قصه‌ها» در سينماهاي كشور جمعه شب در برنامه زنده هفت شبكه سه حضور مي يابد.

به گزارش روز پنج شنبه گروه فرهنگي ايرنا، گفت‌وگو با محمدحسين لطيفي كارگردان فيلم روي اكران اسب سفيد پادشاه بخش ديگر اين برنامه را در بر مي گيرد.

ميزگرد سبك زندگي شهري در سينماي ايران با حضور كارشناسان، پرده آخر برنامه اين هفته هفت است كه در آن، كارشناسان به بهانه برگزاري پنجمين جشنواره بين‌المللي فيلم شهر به بررسي اين موضوع مي‌پردازند.



**ويژگي هاي منتظران واقعي در همين حوالي

جديدترين قسمت از برنامه تلويزيوني «همين حوالي» با موضوع ظهور و فرهنگ انتظار از شبكه افق پخش خواهد شد. «همين حوالي» عنوان برنامه اي تلويزيوني درباره ظهور و انتظار امام عصر(عج) است

ظهور و توجه به حضور امام زمان(عج) در دوران غيبت، موارد رسيدن به آرامش در انسان و تاثير فرهنگ ظهور بر روابط اجتماعي و مديريتي جامعه و همچنين ويژگي هاي منتظران واقعي، مباحثي هستند كه در اين قسمت حجج اسلام ظهيري و حسين زاده كارشناسان برنامه به آن مي پردازند.

«همين حوالي» اين هفته ساعت 19 روز پنج شنبه هفتم خرداد و تكرار آن همان شب ساعت 24 و روز بعد ساعت 10 و 14 از شبكه افق روي آنتن خواهد رفت.

فراهنگ**1497**1601**

سرخط اخبار فرهنگ