۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱
کد خبر: 81622703
T T
۰ نفر
حمید رسایی: دولت نهم جزو دولت های پرافتخار جمهوری اسلامی است

شیراز- ایرنا- حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: همه دولت ها محاسنی داشته اند اما دولت نهم جزو دولت های پرافتخار در جمهوری اسلامی است و می توان گفت سر دولت دهم هم نسبت به سایر دولت ها بالا است.

به گزارش ایرنا، این نماینده اصولگرای مجلس شامگاه دوشنبه در نشستی با عنوان 'مقاومت مردم، ایستادگی مسوولان' در تالار حكمت دانشگاه شیراز افزود: هرگز احمدی نژاد را با دیگر روسای جمهوری ایران مقایسه نمی كنم بلكه احمدی نژاد را با خودش مقایسه می كنم و این كه احمدی نژاد 92 احمدی نژاد 84 نبود و زمانی كه استدلال می كنم، خود احمدی نژاد نیز كم می آورد.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پاسخ به پرسشی درباره كشف فسادهای مالی در دوره دولت قبل گفت: درست است كه در نظام ایده آل ما نباید فساد مالی باشد اما با وجود مفاسدی كه در دولت های مختلف بوده است، باز هم نظام جمهوری اسلامی ایران سالم ترین سازوكار اقتصادی را در میان دیگر كشورها دارد.

وی در پاسخ به سووال دانشجویی درباره وجود پول های كثیف در عرصه سیاسی گفت: راست می گویند پول كثیف هست اما زمانی كه وزیر كشور از چنین موضوعی سخن گفت از ارایه مستندات خودداری كرد.

رسایی اظهار كرد: زمانی با پیغام از من خواستند كه به دفتر آقای رحیمی معاون اول احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری بروم تا هزینه تبلیغات انتخابات مجلس هشتم را تامین كنند اما من هیچ گاه نپذیرفتم.

این نماینده مجلس در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غواص در جریان عملیات كربلای 4 زمستان 1365 كه پیكر مطهر آنها اخیرا تفحص شده است، از راه اندازی كمپینی در صفحه اینستاگرام خود با این موضوع سخن گفت و اظهار كرد: موضوع این كمپین از این قرار است: ما با دست های بسته مقاومت كردیم، شما با دست های باز چه كردید؟

رسایی درپاسخ به پرسش دانشجویی درباره موضع مجلس شورای اسلامی درقبال مذاكرات هسته ای گفت: این انتقاد به مجلس ما وارد است و جریانی در مجلس هستند كه هر زمان نگرانی نمایندگان به نقطه جوش می رسد با برگزاری جلسه غیرعلنی این نقطه جوش را پایین می آورند و می گویند كه برای حفظ منافع ملی مباحث جلسات غیرعلنی را بازگو نكنید.

وی با بیان این كه با وجود انتقادات به روند فعالیت تیم مذاكره كننده هسته ای، مخالف استیضاح وزیر امور خارجه هستم، ادامه داد: جریانی در مجلس مدافع این مذاكرات است و فضا را مدیریت می كند، من در این زمینه به آقای لاریجانی گفتم این وضعیت پای شما نوشته می شود.

این نماینده اصولگرای مجلس گفت: آقای ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی از تریبون ریاست جلسه مجلس به من گفتند 'عربده كش' اما این موضوع آیا فضاحتی برای من است؟ البته این را بگویم كه 10 دقیقه بعد وی از من عذرخواهی كرد.

رسایی درباره تعبیر نماینده خواب گفت: روزی نیست كه سایت ها و روزنامه ها علیه ما مطلب ننویسند؛ اگر خواب من این را بر سرشان آورده باشد وای به حال روزی كه بیدار باشم.

مدیرمسوول هفته نامه 9 دی افزود: این گونه نیست كه مدام انتقاد كرده باشم بلكه در نطق های خود از برخی اعضای دولت روحانی تشكر كرده ام و در هفته نامه 9 دی نیز با وجود آن كه برخی اصولگرایان از اقدام دولت در قطع یارانه ثروتمندان انتقاد كردند، از دولت حمایت كردم چرا كه یارانه مال آدم نیازمند است. به آقای روحانی هم گفتم كه نترسید، یارانه های ثروتمندان را قطع كنید. زمان انتخابات همین بچه های مظلوم حاضر هستند. به همین ها رسیدگی كنید.

رسایی در پاسخ به پرسش دیگری نیز گفت: اگر یك افتخار دارای ارزش در دوران عمرم داشته باشم این است كه شاگرد آیت الله مصباح یزدی هستم كه اسناد مبارزات انقلابی وی در كتابی در 600 صفحه منتشر شده است.ك/2

2027/ 5054 / 1876/ 1539
۰ نفر