۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۲۷
کد خبر: 81621835
T T
۰ نفر

پرش پراید در خیابانهای همدان حادثه ساز شد

۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۲۷
کد خبر: 81621835
پرش پراید در خیابانهای همدان حادثه ساز شد

همدان- ایرنا- رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیك پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: یكدستگاه خودروی پراید روز یكشنبه پس از ورود به لاین مخالف در بلوار امام خمینی (ره) با دو دستگاه خودرو برخورد كرده و واژگون شد.

سروان سید جواد حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شامگاه یكشنبه راننده یكدستگاه خودروی پراید اقدام به حركت با سرعت غیرمجاز در بلوار امام خمینی (ره) از سمت چهار راه بابك به سمت فرهنگیان كرده بود كه دچار سانحه شد.

وی اضافه كرد: این خودرو در نزدیكی پل عابر پیاده بلوار امام خمینی (ره) با عبور از روی جدول وسط جاده به لاین مخالف پرتاب می شود كه پس از برخورد با دو دستگاه خودرو پژو و وارد كردن خسارت به آنها واژگون می شود.

وی اظهار كرد: علت بروز این سانحه تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی در كنترل خودرو از سوی راننده پراید گزارش شده است كه این سانحه برای مدتی منجر به گره ترافیكی در این مسیر شد.

وی با ذكر اینكه این سانحه فوتی نداشته است گفت: در این سانحه رانندگی راننده خودروی پراید مجروح شد كه تیمهای امدادی با حضور در صحنه وی را به صورت سرپایی مداوا كردند.

طبق بررسی های صورت گرفته روزانه 100 تا 150 مورد سانحه رانندگی در معابر درون شهری این استان رخ می دهد.

حدود 400 هزار دستگاه وسیله نقلیه در معابر درون شهری همدان تردد دارند و سال گذشته 86 نفر در سوانح رانندگی درون شهری این استان جان باختند.

7526/6993

سرخط اخبار استان‌ها