۴ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۳۲
کد خبر: 81621050
T T
۰ نفر
صداقت رمز پيروزي ايران در تمامي عرصه ها است

ملاير- ايرنا- امام جمعه نهاوند گفت: صداقت و اخلاص رمز پيروزي انقلاب اسلامي ايران در تمامي عرصه ها است و اين دو عامل همراه با وحدت و يكدلي موجب موفقيت ملت ايران در دوران دفاع مقدس و در مقابله با تحريم ها شده است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام عباسعلي مغيثي نيا شامگاه يكشنبه در يادواره شهداي گمنام و 15 شهيد جاويدالاثر شهرستان ملاير به مناسبت حماسه سوم خرداد در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) اين شهر افزود: اگر امروز به آنچه كه وظيفه داريم، صادقانه عمل كنيم و نتيجه را به اراده خداوند بگذاريم، به طور حتم انقلاب ماندني خواهد بود.

وي اظهار داشت: با توجه به اينكه ايران از نظر تجهيزات نظامي و اقتدار بسيار قدرتمندتر از گذشته است، اما آنچه ما را محكم و استوار و مقتدر نگه داشته، ايمان، اخلاص و ولايت مداري است.

وي فتح خرمشهر را نقطه عطفي در تاريخ دفاع مقدس ايران برشمرد و افزود: دو عامل امدادهاي غيبي و صداقت و اخلاص رمز پيروزي در عمليات بيت المقدس بود و اينكه امام راحل(ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد كرد، به دليل اين امر بود كه رزمندگان دچار غرور نشوند.

حجت الاسلام مغيثي نيا با بيان اينكه امدادهاي غيبي همواره در طول انقلاب اسلامي ما را ياري كرده است بيان داشت: اين امر مهم مي تواند براي ما سرنوشت ساز باشد در حاليكه اگر مسير ديگري را برگزيده و تنها براي مصالح و منافع شخصي خود كار كنيم، امدادهاي غيبي ديگر ما را ياري نخواهد كرد.

وي با تبريك فرا رسيدن اعياد شعبانيه گفت: مقارن شدن سوم خرداد با ولادت با سعادت امام سجاد(ع) كه نماد مقاومت و استقامت است نشان دهنده اين امر است كه خداوند در هر زماني اطاعت از امر خدا، پيامبران، ائمه معصومين(ع) و ولي فقيه در زمان غيبت را براي ما واجب كرده است.

امام جمعه نهاوند اظهار كرد: هم اكنون نيز راه رسيدن به سعادت براي ما مهيا است، اما اين راه بستگي به خواست و اراده انسان ها دارد.

معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه ملاير نيز بيان داشت: مقام معظم رهبري بارها در سخنان خود دو موضوع بصيرت و شناخت را مورد تاكيد قرار داده اند كه در اين راستا براي حفظ نظام بايد تلاش كرده و وحدتي كه همواره مد نظر رهبري است بايد همچنان حفظ شود.

محمدقاسم عبدلي بر لزوم اطاعت از ولايت فقيه تاكيد كرد و افزود: از زمان صدر اسلام تاكنون هر ملتي كه از خط رهبر خارج شد، با شكست مواجه شدند همانگونه در طول پيروزي انقلاب، افراد و گروه هايي از خط ولايت جدا شده و در اين مسير به بن بست رسيده اند.

وي ادامه داد: تمامي فتنه ها و دسيسه ها از سوي استكبار جهاني بر مي خيزد و با تمام توان نظامي و سياست مداري كه امروز دنيا را مديريت مي كنند، اين فتنه ها امروز متوجه جهان اسلام است.

عبدلي با بيان اينكه ملت ايران همواره با اين دسيسه ها آشنا است اذعان داشت: نياز است براي دوري از سياه چاله هاي دشمن، گرداب ها و رسيدن به موفقيت به حبل المتين الهي و وحدت چنگ زده و هر كدام از ما در هر پست و مقامي به اندازه درك و فهممان در اين مسير تلاش كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه نسل امروز ما زمان جنگ و دفاع مقدس و شهدا را نديده اند گفت: بايد براي حضور جوانان در يادواره هاي شهدا و برگزاري اينگونه برنامه هاي آموزشي و معنوي سرمايه گذاري كنيم.

شهرستان ملاير يك هزارو 100 شهيد والا مقام را تقديم انقلاب كرده و با دارا بودن جمعيتي بالغ بر 300 هزار نفر در 75 كيلومتري شهر همدان واقع شده است.

7528/1181