۳ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۳۹
کد خبر: 81620907
T T
۰ نفر
مصلحی: عزت نظام خط‌ قرمز رهبری در مذاكرات هسته ای است

كاشان- ایرنا- وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: عزت انقلاب اسلامی یكی از خطوط قرمز رهبری در مذاكرات هسته ای با گروه 1+5 است.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا حجت‌ الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای بخش بادرود نطنز با موضوع ' نشست نهضت روشنگری'، عزت و سربلندی نظام اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و اظهار داشت: اكنون انقلاب اسلامی ایران مسیر خود را در دنیا پیدا كرده و به سمت آرمان‌ های مد نظر امام راحل درحال حركت است.

وی سه هدف اصلی امام راحل (ره) در راه مبارزه و نهضت انقلاب را بیداری اسلامی، ایجاد حكومت اسلامی در دنیای اسلام و فراهم ‌سازی بسترهای ظهور امام زمان (عج) برشمرد و افزود: در این سیر تكاملی نظام اسلامی مشكلات زیادی وجود دارد، زیرا دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی هیچگاه آرام و قرار نداشته است.

مصلحی با بیان اینكه مذاكرات 1+5 به مسائل هسته ‌ای محدود نمی‌شود، افزود: دشمن فتنه ای بزرگ را برای ایران اسلامی برنامه ‌ریزی كرده و آن هم از بین بردن نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با تاكید بر شیوه عملكرد یهودی‌ها در كشورها توسط اتاق‌های فكر سرویس‌های اطلاعاتی برنامه ‌ریزی می‌شود، گفت: آنان برای توقف بیداری اسلامی طراحی‌ هایی را انجام داده و با انتشار مقاله ‌هایی از جمله كینه آمریكایی باید از قلب ایرانیان پاك شود، برای تضعیف نظام برنامه ریزی كرده اند.

مصلحی با تاكید بر این كه كشورهای اروپایی نقشی در مذاكرات ندارند، اظهار كرد: دستگاه اطلاعاتی باید حركت دشمن را بررسی كرده و براساس حركت‌های آنان طرح‌ هایی را به تیم مذاكره ‌كننده ارائه كند.

وی به الزامات مدیریت جهادی برای مقابله با استكبار جهانی اشاره كرد و گفت: اعتقاد محكم به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی، نهراسیدن از مشكلات و موانع، تكیه بر مردم و پرهیز از رویكرد جناحی و گروهی در اداره كشور موجب خواهد شد تا مسوولان بهتر بتوانند در مقابل طراحی های دشمن ایستادگی كنند.

وی در ادامه اظهار كرد:‌ دنیا در مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به بن ‌بست رسیده كه خروج از آن نیازمند آموزه ‌های اسلامی است.

وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: دشمن در طراحی فتنه 88 دچار اشتباهات استراتژیك شد و دیگر مرتكب چنین اشتباهاتی نخواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی عصر یكشنبه در حاشیه مراسم سالروز فتح خرمشهر در بخش بادرود نطنز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای شكل گیری همواره با فتنه ها مبارزه كرده و در آینده نیز مقابله خواهد كرد.

وی گفت: دشمن در موضوعات مختلف از جمله بحث انتخابات همواره در حال طراحی و توطئه علیه نظام انقلاب اسلامی ایران بوده و مسوولان و مردم نیز می بایست در مقابل این طراحی های دشمن، هوشیار و مراقب باشند.

7430/6021 **1917
۰ نفر