۳ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۰۰
کد خبر: 81620849
T T
۰ نفر
كميسيون انرژي مجلس به طرح تحقيق و تفحص از نيروگاه بوشهر راي نداد

تهران- ايرنا- سخنگوي كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي گفت: در جلسه امروز كميسيون طرح تحقيق و تفحص از نيروگاه هسته‌اي بوشهر مطرح شد، كه اعضاي كميسيون به آن راي منفي دادند.

به گزارش ايرنا از خانه ملت، حسين اميري خامكاني با تشريح جلسه روز يكشنبه كميسيون انرژي، افزود : در اين جلسه همچنين موضوع انتخاب عضو ناظر شوراي عالي انرژي، همچنين اظهارداشت: آقايان نجابت و كارخانه‌اي دو نفر از اعضاي كميسيون انرژي براي عضويت در اين شورا تعيين و معرفي شدند كه بايد در صحن علني مطرح و يكي نفر از آنها انتخاب شود.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه در جلسه كميسيون طرح حمايت از صنعت برق بازنگري شد، افزود: اين طرح مدت‌ها در دستور كار و نوبت بوده و برخي از مواد آن در تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت و طرح حمايت از توليد آمده بود كه بايد بازنگري شود و به صحن ارسال خواهد شد.

اميري خامكاني گفت: دو طرح آبي در دستور كار داشتيم كه البته فرعي بوديم و كارگروهي مشخص شده بود كه در قالب يك طرح ارائه دهيم كه اين كارگروه اين طرح را ارائه داد و اين دو طرح تبديل به يك طرح شد تا در صحن تصويب شود.

سخنگوي كميسيون انرژي مجلس در خصوص بررسي وضعيت قيمت و سهميه بنزين خودروهاي شخصي بيان كرد: اين موضوع بررسي نشد و هيچ گزارشي نيست كه دولت چه تصميمي مي خواهد بگيرد.

سيام**7261 /1449
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد