۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۳۶
کد خبر: 81620550
T T
۰ نفر
تحقيق و تفحص از نيروگاه اتمي بوشهر در كميسيون عمران مجلس راي نياورد

تهران – ايرنا – سخنگوي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: در جلسه امروز اين كميسيون طرح تحقيق و تفحص از نيروگاه اتمي بوشهر به راي گذاشته شد كه راي نياورد.

حسين اميري روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلماني ايرنا با اشاره به جلسه عصر امروز كميسيون عمران مجلس افزود: در اين جلسه دو نفر از اعضاي كميسيون حسين نجابت و ابراهيم كارخانه به عنوان نامزد نماينده ناظر مجلس شوراي اسلامي در شوراي عالي انرژي انتخاب شدند كه در جلسه علني يكي از آنان انتخاب خواهند شد.

سخنگوي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: همچنين در جلسه امروز طرح حمايت از صنعت برق كه مدت ها پيش كليات آن تصويب شده بود و در نوبت طرح در صنعت علني بود مورد بررسي قرار گرفت.

اميري ادامه داد: با توجه به اينكه برخي مواد آن در قانون حمايت از توليد و قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت به تصويب رسيده بود اين طرح مورد بازنگري قرار گرفت و موادي كه در قوانين ديگر تصويب شده بود حذف شد كه گزارش آن را به صحن علني ارسال خواهيم كرد.

وي اظهارداشت: همچنين در جلسه امروز دو طرح يك فوريتي بهينه سازي مصرف آب شرب و افزايش جمعيت بهره مند روستايي كشور از آب شرب ادغام و كليات آن به تصويب رسيد.

سيام*9254*1553

سرخط اخبار سیاست خارجی