۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۴۰
کد خبر: 81620172
T T
۰ نفر
برخورد وانت نيسان با قسمت عقب كاميون درحال حركت يك كشته برجاي گذاشت

زنجان - ايرنا - رييس پليس راه فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: در برخورد وانت نيسان با قسمت عقب كاميون الوند در حال حركت، راننده مصدوم و سرنشين آن نيز به دليل شدت ضربه و جراحات ايجاد شده در دم كشته شد.

سرهنگ علي اصغر شيرمحمدي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين حادثه حوالي ساعت هفت صبح امروز در كيلومتر 102 لاين شمالي اتوبان زنجان -قزوين، رخ داده است.

وي دليل وقوع اين حادثه منجر به جرح و فوت را عدم توجه به جلو ناشي از خستگي و خواب آلودگي از جانب راننده وانت نيسان ذكر كرد و يادآور شد: ساعت 11 صبح امروز نيز راننده يك دستگاه خودرو سواري پرايد به دليل حركت با دنده عقب در اتوبان زنجان - تبريز با كاميون كشنده برخورد و دو مصدوم بدحال برجاي گذاشت.

شيرمحمدي با بيان اينكه راننده و ديگر سرنشين خودرو پرايد در اين حادثه مصدوم و راهي بيمارستان آيت الله موسوي زنجان شدند افزود: اين حادثه در كيلومتر 73 اتوبان زنجان - تبريز و به دليل بي احتياطي و سهل انگاري راننده پرايد رخ داد.

وي تصريح كرد: راننده خودرو سواري كه پمپ بنزين قرار گرفته در مسير را رد كرده بود به قصد سوخت گيري به صورت دنده عقب حركت كرده و موجب اين تصادف شده است.

رييس پليس راه فرماندهي انتظامي استان زنجان يادآور شد: در ساعت پاياني چهارشنبه هفته گذشته نيز يك دستگاه كاميون ماك كه حامل بار سنگ معدن ساختمان بود به دليل نقص فني از خودرو پياده شده بود كه براثر بي احتياطي و سهل انگاري كاميون به حركت در آمده بود.

شيرمحمدي افزود: اين حادثه در كيلومتر 70 محور ارتباطي دندي - زنجان رخ داد و راننده كه متوجه موضوع شده بود براي مهار كاميون درحال حركت به قصد نشستن درپشت فرمان بالا مي رود ولي قبل از هرگونه اقدام پيشگيرانه خودرو به دره سقوط و راننده نيز كه پايين افتاده بود در زير چرخ ها مانده و به دليل جراحات وارده به كام مرگ فرو مي رود.

597/6085/1352
۰ نفر