۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵
کد خبر: 81618450
T T
۰ نفر
آغاز جشنواره مطبوعات و خبرگزاری غرب كشور از فردا یكشنبه در خرم آباد

خرم آباد - ایرنا - هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب كشور فردا یكشنبه سوم خردادماه با حضور فعالان رسانه ای پنج استان در خرم آباد آغاز می شود.

معاون فرهنگی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: یكهزار و 500 اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای استانهای غرب كشور در خرم آباد ارسال شده است.

ماشاالله امان‎اللهی بهاروند در گفت و گو با ایرنا افزود: در این جشنواره استان­های ایلام ، كردستان، كرمانشاه، همدان و لرستان، حضور دارند.

به گفته وی بخش های جشنواره شامل سه بخش تخصصی و حرفه ای(منطقه ای) ، شامل مقاله ، سرمقاله و یادداشت ، عكس ، طراحی و صفحه آرایی ، طنز (مكتوب) ، طنز (تصویری) ، تیتر ، خبر ، مصاحبه ، گزارش است و بخش ویژه (منطقه ای) كه در این بخش مقالات تحلیلی مندرج در مطبوعات و خبرگزاری ها با موضوع شعار سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بررسی خواهد شد.

وی همچنین بخش سوم را شامل بخش موضوعی و حمایتی (استانی)عنوان كرد و افزود: این بخش شامل: محیط زیست (با حمایت و اعطای جوایز از سوی اداره كل محیط زیست استان لرستان) برگزار می شود.

وی اظهار داشت :در این بخش فقط نشریات و خبرگزاری های داخلی استان لرستان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و در بخش موضوعی صرفارشته های ، مقاله ، گزارش، عكس، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

به گفته بهاروند حدود 450 نفر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال كرده اند.

7269/6001