۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۰۳
کد خبر: 81617783
T T
۰ نفر
قدرداني دفتر رييس جمهوري از استقبال پرشور مردمِ آذربايجان شرقي

تهران - ايرنا - دفتر رييس جمهوري اسلامي ايران در پيامي از استقبال پرشور و صميمي مردمِ غيور و سلحشور آذربايجان شرقي از كاروان تدبير و اميد قدرداني كرد.

به گزارش روز جمعه پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري در اين پيام آمده است: در آستانه ماه شادي بخش شعبان و ميلاد پيشوايان نور و هدايت (ع)، استقبال پرشور و صميمي مردمِ غيور وسلحشور آذربايجان شرقي از كاروان تدبير و اميد كه نمادي درخشان و هوشمندانه از راهبرد دولت و ملت، همدلي و همزباني است، اميدي تازه براي تلاش افزون تر و ثمربخش تر در دل خادمان ملت برانگيخت.

در اين پيام افزوده شده است: تبريز، شهر پرافتخار ايران، اين سرزمين عشق، عرفان وادب، آزادگي و هنر، همواره خاستگاه دين و علم و مهد پرورش مجاهدان و مبارزان سرافراز بوده و از دوردست تاريخ تا امروز نام آن براي ايران با افتخار واعتبار همراه شده است.

در بخش ديگري از اين پيام آمده است: نهضت مشروطه، انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و ساير عرصه هاي سياسي، اجتماعي و اقتصادي تاريخ ما، جلوه گاه حضور بي دريغ وآگاهي بي نظير مردم قهرمان اين خطه بوده است. اين بار نيز مردم بزرگوار آذربايجان شرقي با حضور آگاهانه و حمايت از خادمان خود، برگ زرين ديگري بر تاريخ رشادت ها و بزرگي هاي خويش افزودند.

در اين پيام به پاس اين مهمان نوازي و استقبال گرم و صميمي از اقشار مختلف مردم استان، علما و فضلاي گرانقدر، نمايندۀ ولي فقيه، نمايندگان مجلس خبرگان، ائمه جمعه و جماعات، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران، فرهيختگان وفرهنگيان، دانشگاهيان، كارآفرينان و فعالان اقتصادي، اصناف، كارگران، عموم اصحاب رسانه و خبرنگاران، ورزشكاران و ورزش دوستان پرشور، كشاورزان، نوجوانان و جوانان، نيروهاي خدمتگزار و پرتلاش نظامي و انتظامي و همه گروه هاي سياسي و نهادهاي اجتماعي تقدير و تشكر شده است.

در اين پيام آمده است: اميد است در سايۀ الطاف و عنايات الهي و در پرتو تدبير و تلاش هرچه بيشتر مسوولان و همدلي و هم زباني؛ تصميمات، اقدامات و برنامه هاي دولت بتواند گامي مؤثر و راهگشا در برآوردن مطالبات به حق مردم اين خطه پر افتخار و رفع برخي كاستي ها و مشكلات اين استان غني و مستعد باشد.

سيام/ 9136 ** 1569