۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴
کد خبر: 81605432
T T
۰ نفر
دستگيري باند سارقان لوازم داخل خودرو و اعتراف به 78 فقره سرقت

كرج- ايرنا - رييس پليس آگاهي استان البرز از انهدام باند سارقان لوازم داخل خودرو در مناطق كمالشهر، خرمدشت و پيشاهنگي و با اعتراف آنها به 78 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه مركز اطلاع رساني پليس، سرهنگ حميد رضا گل صباحي افزود : در پي دريافت اطلاعاتي مبني بر فعاليت باند سرقت داخل خودرو در مناطقي از باغستان كمالشهر ، خرمدشت ، منطقه پيشاهنگي و مردآباد با هدايت فردي به نام 'م' پيگيري موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي اضافه كرد : با اقدامات فني و اطلاعاتي گسترده اداره اطلاعات جنايي اين پليس در جهت بررسي صحت و سقم موضوع مشخص شد كه متهم مذكور داراي پنج فقره سابقه محكوميت كيفري در رابطه با سرقت هاي متعدد داخل خودرو و كيف قاپي است.

گل صباحي اظهار كرد: پس از شناسايي مخفيگاه متهم در منطقه حصارك بالا و اطمينان از حضور وي با هماهنگي مقام قضائي به منظور دستگيري متهم وارد عمل شده و دريك عمليات غافلگيرانه سارق را در مخفيگاهش دستگير و در بازرسي از منزل وي سه دستگاه ضبط و پخش خودرو ، دو قبضه چاقوي بزرگ ، افشانه اشك آور، پنل ضبط خودرو ، وسايل برقي خودرو ، وسايل و ادوات سرقت و دو دستگاه موتورسيكلت و خودرو متعلق به متهم كه در هنگام سرقت از آنها استفاده مي كرد كشف كردند .

وي گفت : متهم دراعترافاتش اذعان كرد كه به همراه يك نفر از همدستانش به نام 'الف' به صورت گسترده در مناطقي از باغستان ، كمالشهر ، خرمدشت ، منطقه پيشاهنگي و مردآباد به انجام سرقتهاي متعدد داخل خودرو پرداخته و سپس اموال مسروقه را به يك نفر مالخر به نام 'ر' مي فروختند .

رئيس پليس آگاهي استان البرز تصريح كرد : متهم در خصوص شيوه و شگرد سرقت ها خود اعتراف كرده كه

به همراه همدستش با استفاده از موتورسيكلت يا يكدستگاه خودرو پرايد در ساعات 9 الي 14 هر روز به محلهاي مورد نظر و شناسايي شده مراجعه و درب خودروهايي مانند پرايد ،پژو و سمند را به وسيله ابزاري يا شكستن شيشه باز كرده و اقدام به سرقت ضبط ، باند و اشياء قيمتي داخل خودرو مي كردند كه تا كنون به اين شيوه اقدام به 78 فقره سرقت داخل خودرو كرده اند .

گل صباحي افزود: متهم دستگير شده به همراه پرونده تشكيل شده تحويل مراجع قضايي شد .

2098/1535

سرخط اخبار استان‌ها