۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳
کد خبر: 81603910
T T
۰ نفر
برنامه های سرای اهل قلم كودك و نوجوان در هفتمین روز نمایشگاه كتاب

تهران-ایرنا- برنامه های سرای اهل قلم كودك و نوجوان بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران در روز سه شنبه /فردا/ اعلام شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، نشست نقد و بررسی بازنویسی‌های شاهنامه با حضور ساعد باقری، سهیل محمودی و سیدعلی كاشفی‌خوانساری در سرای اهل قلم كودك و نوجوان برپا می‌ شود.

این نشست كه از سوی نشر مهاجر برنامه‌ریزی شده روز سه‌شنبه 22 اردیبهشت از ساعت 14:30 در سرای اهل قلم كودك و نوجوان برپا می‌ شود.

سرای اهل قلم كودك و نوجوان همچنین ساعت 11:30 میزبان نشست تصویرگران نسل چهارم با حضور حدیثه قربانی، نرگس برومند و مرضه صادقی خواهد بود.

در این سرا و در ساعت 14 اسدالله شعبانی درباره تفاوت‌های شعر خردسال، كودك و نوجوان سخنرانی خواهد كرد.

«نقش كتابداران تخصصی در ترویج مطالعه میان كودكان» با حضور وحید طوفانی رئیس كتابخانه مرجع كانون پرورش فكری كودكان و مهتاب میناچی مدیر بخش كودك كتابخانه حسینیه ارشاد در ساعت 15:30 و «ادبیات برای كودكان با نیازهای ویژه» با حضور كارشناسان شورای كتاب كودك در ساعت 17:15 از دیگر برنامه‌های سرای اهل قلم كودك و نوجوان در روز سه‌شنبه 22 اردیبهشت خواهد بود.

سرای اهل قلم كودك و نوجوان در بخش كتاب‌های كودك بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران و در انتهای سالن 24 واقع شده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران دایر است.

فراهنگ 9338**1027

سرخط اخبار جامعه