۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۴۳
کد خبر: 81602919
T T
۰ نفر

چاپ ششم «آقای سفیر» در نمایشگاه كتاب

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۴۳
کد خبر: 81602919
چاپ ششم «آقای سفیر» در نمایشگاه كتاب

تهران - ایرنا - میزان استقبال از كتاب آقای سفیر، شامل مجموعه خاطرات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه كشور و نفر اول مذاكره كننده هسته ایران تا حدی بود كه چاپ ششم این اثر در نمایشگاه كتاب تهران برای علاقه مندان عرضه شد.

به گزارش خبرنگار كتاب و ادبیات ایرنا، كتاب آقای سفیر كه سال گذشته چاپ اولش در نمایشگاه عرضه شد، امسال با استقبال بیشتر خوانندگان باعث شد تا ناشر این اثر چاپ ششم كتاب را در نمایشگاه عرضه كند.

این كتاب شامل گفت و گوی محمدمهدی راجی با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه كشور است كه در مجموعه كتاب های تاریخ، نشر نی به چاپ رسیده و فراز و فرودهای زندگی سیاسی وزیر امور خارجه كشورمان را به تصویر می كشد.

نوبت‌ های چاپ این كتاب با شمارگان هزار نسخه‌ای منتشر و عرضه شده‌ است.

مسئولان غرفه نشر نی در نمایشگاه از استقبال دوباره مخاطبان از این كتاب در نمایشگاه این دوره خبر داده اند و عنوان كرده اند كه با چنین استقبالی ناچاریم تا چاپ هفتم این اثر را در نمایشگاه عرضه كنیم.

در بیست و هشتمین نمایشگاه كتاب تهران حدود 3000 ناشر داخلی و نزدیك به 2800 ناشر خارجی حضور دارند.

همچنین كشور عمان مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه بین المللی كتاب تهران بوده و قرار است برنامه های خاصی در این نمایشگاه اجرا كند. وزرای فرهنگ كشورهایی چون قطر، عمان و بنگلادش و مسئولان نمایشگاه های بلونیا، فرانكفورت و پاریس نیز در این نمایشگاه شركت خواهند كرد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران كه از 16 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) با شعار «خواندن، گفت و گو با جهان» اغاز شده تا 26 همین ماه ادامه خواهد داشت.

فراهنگ**9266**1601**
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ