۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۴۰
کد خبر: 81602789
T T
۰ نفر

برپایی غرفه وصایای شهدا در نمایشگاه كتاب

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۴۰
کد خبر: 81602789
برپایی غرفه وصایای شهدا در نمایشگاه كتاب

تهران- ایرنا- مدیركل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نشر شاهد ، امسال در رویكردی جدید به برپایی كیوسك‌ (غرفه) های اطلاعات وصایا و تفال به وصیت‌نامه شهدا در فضای عمومی نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران اقدام كرده است.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از بنیاد شهید، محبوب شهبازی افزود: نشر شاهد با تهیه و اجرای نرم ‌افزاری حاوی وصیت‌نامه شهیدان، این امكان را فراهم كرده است تا مراجعه‌كنندگان به این غرفه در نمایشگاه كتاب بتوانند نیت كنند و به وصیت‌نامه این شهدا تفال بزنند.

وی گفت: در این نرم‌ افزار این امكان فراهم ‌شده است تا جمله‌ای شاخص از متن وصیت‌نامه انتخاب و به صاحب فال ارایه شود.

شهبازی، اظهار داشت: نحوه عملكرد نرم‌افزار چنین است كه این نرم افزار ، مشخصات افراد مبتنی بر سن، جنسیت و تحصیلات را دریافت و متناسب با این مشخصات، یكی از وصیت‌نامه‌ها را ارایه می‌كند.

شهبازی ادامه داد: همچنین بخش ویژه‌ ای نیز برای گروه سنی كودك و نوجوان در نظر گرفته شده است كه متنی متناسب و قابل‌فهم برای این گروه سنی ارایه می‌شود.

بر اساس این گزارش، دارندگان برگه تفال به وصیت‌ نامه شهدا با ارایه آن به غرفه نشر شاهد ، می‌توانند علاوه بر تخفیف عمومی از 20 درصد تخفیف ویژه برای خرید كتب و محصولات بهره‌مند شوند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ‌ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

غرفه نشر شاهد در سالن شبستان، نبش راهروی چهار، آماده استقبال از مخاطبان و علاقه‌مندان به كتاب و كتاب‌خوانی است.

اجتمام**1880**1776
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ