۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۳۴
کد خبر: 81602777
T T
۰ نفر

تهران- ایرنا- مدیر كمیته رفاهی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران با اعلام اینكه در چهارمین روز نمایشگاه 108 هزار تراكنش توسط دستگاه های كارت خوان ثبت شده،گفت: بیشترین تراكنش در بخش عمومی و بیشترین فروش در بخش دانشگاهی نمایشگاه بوده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، نیكنام حسین‌پور درباره میزان تراكنش‌های انجام‌شده تا پایان چهارمین روز نمایشگاه گفت: ‌براساس تحقیقی كه از میزان فروش ناشران تا پایان چهارمین روز نمایشگاه به دست آمده، در بخش دانشگاهی 228 هزار و 198 تراكنش صورت گرفته و بر اساس آمار بالاترین میزان فروش هم در این بخش انجام شده است.

مدیر كمیته رفاهی و هماهنگی با نهادهای همكار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران با اشاره به میزان تراكنش‌های صورت‌گرفته در بخش عمومی نیز گفت:‌ بالاترین میزان تراكنش در بخش عمومی انجام شده است. با توجه به حضور ناشرانی بیشتر در این بخش، 292 هزار و 790 تراكنش در این بخش صورت گرفته است. میزان تراكنش در این بخش بالاترین تراكنش بوده، اما كمتر از بخش دانشگاهی فروش داشته است.

براساس گزارش ستاد نمایشگاه حسین پورگفت: همچنین بعد از بخش عمومی، بیشترین میزان تراكنش در بخش بین‌الملل بوده كه تعداد آن به 112 هزار و 226 رسیده است. در بخش كودك و نوجوان نیز 97 هزار و 897 تراكنش انجام شده است. در بخش آموزشی و دیجیتال نیز به ترتیب 52 هزار و 108 و 3 هزار و 508 تراكنش صورت گرفته است.

به گفته وی این میزان تراكنش به با توجه به زیر ساخت های در نظر گرفته شده توسط شركت طرف قرار داد به افزایش 30 درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

به گزارش ایرنا، بیش از 3هزار دستگاه كارت خوان توسط شركت آسان پرداخت در قرارداد با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تهران نصب شده است.

تعداد دستگاه های تخصیص یافته توسط شركت ارائه دهنده خدمات پرداخت الكترونیكی تاكنون با سه هزار دستگاه كارتخوان توسط 110 پشتیبان فعال در ایام برگزاری این نمایشگاه به بازدیدكنندگان و غرفه داران خدمات جامع و كامل می دهند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران تا 26 اردیبهشت ماه 94 با شعار' خواندن ، گفت و گو با جهان' در مصلی امام خمینی(ره) برپاست.

فراهنگ**1355**1601**
۰ نفر