۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۰۲
کد خبر: 81602709
T T
۰ نفر
اجرای رای 17 متخلف تعزیراتی در غرفه های جانبی نمایشگاه كتاب

تهران - ایرنا - رای 17 متخلف تعزیراتی با حضور رییس گشت های مشترك تعزیرات حكومتی استان تهران در غرفه های جانبی نمایشگاه كتاب تهران صادر و اجرایی شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حكومتی، طرح ویژه نظارت بر غرفه های جانبی بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی كتاب با حضور بازرسان اتاق اصناف، بهداشت و رییس شعبه 41 تعزیرات حكومتی استان تهران از روز گذشته آغاز شد.

بر اساس این گزارش، هدف این طرح ، نظارت بر خدمات تغذیه ای غرفه های مستقر در محل مصلی تهران است كه در نخستین روز از بازرسی، بیش از 37 غرفه مورد بازرسی قرار گرفت و برای 17 غرفه، گزارش تخلف به رییس شعبه 41 تعزیرات حكومتی ارجاع شد كه در محل، به این تخلف ها رسیدگی و حكم صادره اجرایی شد.

امید شهر آبادی، رییس گشت های مشترك تعزیرات حكومتی استان تهران در این خصوص گفت: در برخی از غرفه ها، گران فروشی و رعایت نكردن موارد بهداشتی مشاهده شد كه در همان محل رأی ، صادر و حكم، اجرا شد.

شهر آبادی افزود: برخی افراد سودجو به نمایشگاه به عنوان فرصتی برای انجام تخلف نگاه می كنند اما نمایشگاه كتاب محلی برای خدمت رسانی است و امیدواریم كه ارایه كنندگان خدمات به نمایشگاه به چشم خدمت، نه فرصت نگاه كنند.

رییس شعبه 41 تعزیرات حكومتی استان تهران در مورد واكنش صاحبان غرفه ها به حضور تعزیرات حكومتی گفت: بیشتر افراد غرفه دار با حضور تعزیرات حكومتی و تذكر لسانی، قیمت ها را اصلاح و قیمت كالاها را درج كردند.

بر پایه این گزارش، بنرهای كوچكی در تمام غرفه های نمایشگاه ثبت و روی آن ها نوشته شده بود كه افراد، شكایات و گران فروشی های مشاهده شده را به شماره درج شده روی بنر ، اطلاع دهند.

این شماره، شماره ای بود كه همه می گفتند مربوط به تعزیرات حكومتی است اما رییس گشت مشترك اداره كل تعزیرات حكومتی استان تهران از آن بی اطلاع بود.

رییس گشت های تعزیرات حكومتی استان تهران درباره این بنرها گفت: این شماره تلفن برای اعلام شكایت و گران فروشی در نظرگرفته شده است كه با تماس با این شماره معلوم نشد این شماره، مربوط به كجا است و قرار شد كه بنرهای حاوی شماره یاد شده جمع آوری شود.

شهرآبادی افزود: این عبارت ، یعنی « شكایت و گران فروشی» ، بار حقوقی دارد و سازمان تعزیرات حكومتی، تنها مرجع رسیدگی به گران فروشی براساس قانون است كه مردم تنها با تماس با 124 یا ارسال پیامك به سامانه 30009651 می توانند شكایات خود را اعلام كنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

اجتمام** 9317**1776
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ