۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۵۰
کد خبر: 81601836
T T
۰ نفر
توزیع كننده شربت های مسموم در كهگیلویه و بویراحمد در بوشهر دستگیر شد

یاسوج - ایرنا - فرمانده انتظامی كهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی كه با توزیع شربت های مسموم از مردم این استان سرقت می كرد در بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس كهگیلویه و بویراحمد، سردار غلامعباس غلامزاده افزود: پس از مسمومیت حدود 20 نفر در شهرهای دهدشت، گچساران، چرام و یاسوج بر اثر مسمومیت های مشابه و سرقت اموال برخی از آنان تلاش پلیس استان برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

وی بیان كرد: در اولین مسمومیت هشت نفر در شهر دهدشت روانه بیمارستان شد و پس از آن نیز دومین مسمومیت از گچساران گزارش شد.

غلامزاده اظهار كرد: در این راستا تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی كهگیلویه و بویراحمد با بهره گیری از اظهارات مسموم شدگان و در تحقیقات خود پلاك خودروی فرد مظنون را شناسایی كردند.

وی عنوان كرد: پس از استعلام پلاك خودرو مشخص شد كه مالك آن سارقی سابقه دار است كه در كهگیلویه و بویراحمد و شهرستان های همجوار پرونده های متعددی در این زمینه دارد.

غلامزاده ابراز داشت: با مشخص شدن هویت فرد مظنون بر اساس تحقیقات پلیسی محل تردد این متهم در یكی از شهرستان های استان بوشهر شناسایی شد و اكیپی از ماموران پلیس امنیت عمومی كهگیلویه و بویراحمد با دریافت نیابت قضایی برای دستگیری وی اعزام شدند.

وی افزود: ماموران توانستند متهم را در حالی كه قصد سوار كردن خانمی را داشت دستگیر و از خودروی او مقداری پودر كلونازپام، یك پاكت یك لیتری آب میوه، چند عدد لیوان یكبار مصرف و 15 گرم تریاك كشف و ضبط كنند.

غلامزاده گفت: فرد بازداشت شده در بازجویی ها علاوه بر اعتراف به مسموم كردن تعدادی از شهروندان در دهدشت، گچساران، چرام و یاسوج به سوار كردن زنان و سالمندان و تعارف شربت های مسموم و سپس سرقت از آنها نیز اقرار كرد.

وی بر لزوم پرهیز مردم كهگیلویه و بویراحمد از مصرف نوشیدنی از افراد ناشناس و استفاده از خودروهای عمومی به جای خودروهای شخصی تاكید كرد.

7535/6162