۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۴۱
کد خبر: 81595716
T T
۰ نفر
ري شهري:احمدي نژاد معتقد بود امام زمان شخصا او را هدايت مي كند

تهران - ايرنا - تابناك نوشت: پنجمين جلد از خاطرات آيت‌الله ري‌شهري كه در برگيرنده دو دهه سرپرستي حج توسط اوست؛ بزودي منتشر مي شود.

در ادامه اين مطلب كه روز سه شنبه در تابناك منتشر شد، مي خوانيد: در قسمت‌هايي از اين كتاب كه بزودي منتشر مي شود، چنين مي‌خوانيم:

روز دهم ذيحجّه اطّلاع داده شد كه آقاي احمدي‏‌نژاد قصد دارد شب به چادر بعثه در منا بيايد و در آنجا سخنراني نيز داشته باشد... خلاصه صحبت ايشان آن بود كه در حال حاضر، امام زمان( عج) جهان را اداره مي‏‌كند و هدايت شخص ايشان هم با خود امام زمان است.

ضمناً با اشاره به سخنراني چندي پيش خود در دانشگاه كلمبياي امريكا، آن سخنراني را نيز با هدايت امام زمان دانست و همچنين بر اين نكته تأكيد ورزيد كه قضاياي هسته‏‌اي را هم آن حضرت هدايت مي‌‏كند.

آقاي احمدي‌‏نژاد در ادامهٔ سخنراني خود مدّعي شد ساير مسلمانان ايمان واقعي ندارند و حج‌ّشان هم حج نيست كه باتوجّه به حضور برخي علماي اهل‏ تسنّن در بعثه، اين مطلب بازتاب خوبي نداشت.

مطالب ايشان به‌گونه‏‌اي بود كه توصيه كردم نوار آن به ايران منتقل نشود، چراكه به نظرم رسيد نه براي نظام جمهوري اسلامي ايران خوب است و نه براي شخص ايشان، ولي بعداً ديدم كه مسئولان دفتر رئيس‌جمهور، قسمت اوّل صحبت‏‌هاي ايشان را به ايران منتقل كرده‌‏اند و اين سخنان در رسانه‌‏ها نيز تحت عنوان «مديريّت جهان با امام زمان است»، انعكاس يافته است».

منبع: تابناك

اول ** 1346
۰ نفر