۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۰۹
کد خبر: 81595308
T T
۰ نفر

دانشگاه آزاد ورامين ميزبان پيكر دو شهيد گمنام بود

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۰۹
کد خبر: 81595308
دانشگاه آزاد ورامين ميزبان پيكر دو شهيد گمنام بود

تهران – ايرنا – دانشجويان و اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي واحد ورامين – پيشوا روز دوشنبه ميزبان پيكر پاك و مطهر دو شهيد گمنام بودند كه باحضور اين دو شهيد سرفراز تازه تفحص شده ، عطر ايثار و از خوگذشتگي در فضاي اين دانشگاه پيچيد.

به گزارش ايرنا ، دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي واحد پيشوا همزمان با سالروز وفات عمه سادات، حضرت زينب كبري (س) به همت بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي ورامين – پيشوا ميزان دو شهيد گمنام بودند و با در آغوش گرفتن پيكر اين دو شهيد ، در غم رحلت بانوي بزرگ دشت كربلا به عزاداري پرداختند.

مداحان اهل بيت عصمت و طهارت در اين مراسم معنوي كه با حضور پرشور و گسترده دانشجويان همراه بود ، به نوحه سرايي پرداخته و در غم جانسور شهيدان دشت كربلا و مظلوميت خانواده عصمت و طهارت به عزاداري پرداختند.

دانشجويان نيز در اين مراسم با شكوه به قرائت زيارت عاشورا پرداخته و بار ديگر با آرمان هاي شهيدان انقلاب اسلامي ، هشت سال دفاع مقدس و امام راحل تجديد پيمان كرده و بر دفاع از حريم ولايت و ارزش هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تأكيد كردند.

بر اساس اين گزارش ، پيكر پاك و مطهر اين دو شهيد سرافراز پس از پايان مراسم عزاداري ، جهت تدفين در مناطق مشخص شده در ساير نقاط ايران اسلامي ، از دانشگاه آزاد اسلامي واحد ورامين – پيشوا منتقل شد.

تهرام/7254//1348
۰ نفر