۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۸:۵۲
کد خبر: 81593894
T T
۰ نفر

چلسی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۸:۵۲
کد خبر: 81593894
چلسی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

تهران - ایرنا - تیم فوتبال چلسی در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس با غلبه بر تیم كریستال پالاس 83 امتیازی شد و به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان خوزه مورینیو در این دیدار كه در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن برگزار شد با یك گل از سد تیم كریستال پالاس گذشتند و قهرمان شدند.

ادن هازارد هافبك بلژیكی و مرد سال فوتبال انگلیس تنها گل این دیدار را در دقیقه 45 با ضربه سر به ثمر رساند و قهرمانی تیمش را سه هفته مانده به پایان این رقابت ها قطعی كرد.

كوین فرند داور این دیدار در دقیقه 45 و به دنبال خطای مدافعان تیم كریستال پالاس به روی ادن هازارد به سود تیم چلسی اعلام پنالتی كرد كه هازاد توپ را به دستان جولین اسپرونی كوبید و در ادامه توپ برگشتی را با ضربه سر دروازه كریستال پالاس را گشود.

نیمه نخست توپ و میدان بیشتر در اختیار بازیكنان تیم چلسی بود اما تلاش آنان برای گشودن دروازه تیم كریستال پالاس نتیجه ای نداشت اما شاگردان مورینیو ناامید نشده و بازهم حمله كردند و سرانجام تلاش آنان نتیجه داد و این تیم در دقیقه 45 با گل ادن هازارد از حریف پیش افتاد.

نیمه دوم بازهم توپ و میدان در اختیار یاران ادن هازارد بود اما تلاش آنان برای تغییر نتیجه یك بر صفر ثمری نداشت و این دیدار با همان نتیجه یك بر صفر به پایان رسید و یاران ادن هازارد جشن قهرمانی شان را در ورزشگاه خانگی و در حضور تماشاگران خودی برگزار كردند.

این دومین جام مورینیو با چلسی است او پیش از این جام اتحادیه باشگاه های انگلیس را با چلسی كسب كرده بود.

ورزشی.(2)**9144**1379