۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷
کد خبر: 81593306
T T
۰ نفر
سپاهان قهرمان اولین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری جاده شد

اصفهان- ایرنا- تیم دوچرخه سواری فولاد مباركه سپاهان قهرمان اولین مرحله لیگ برتر سال 94 در بخش جاده شد.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا، اولین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری سال 94 در بخش جاده از دهم اردیبهشت ماه امسال به مدت سه روز در به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مباركه سپاهان در شهرستان مباركه برگزار شد.

سپاهان با پیشی گرفتن از سایر رقبای صاحب نام دوچرخه سواری كشور در بین 13 تیم حاضر در این مسابقات قهرمان این دوره از رقابتها شد.

پیشگامان كویر یزد و شهرداری تبریز و پتروشیمی تبریز نیز به ترتیب عناوین دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

روز نخست این رقابتها و در بخش 150 كیلومتر جاده، 65 ركابزن حضور داشتند و در جاده اختصاصی مجتمع فولاد مباركه اصفهان به رقابت پرداختند.

حسین جهانبانیان از شهرداری تبریز و رضا حسینی و داود فروغی هر دو از تیم فولاد مباركه سپاهان با پیشی گرفتن از سایر ركابزنان به آخر خط رسیدند و به ترتیب بر سكوی اول تا سوم ایستادند.

این مسابقات در روز دوم به مسافت 30 كیلومتر به صورت رفت و برگشت در رشته تایم تریل انفرادی پیگیری شد و آروین معظمی گودرزی دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی اینچوان و امیر زرگری ركابزن ملی پوش و نماینده ایران در المپیك لندن از تیم باشگاه پیشگامان كویر یزد اول و دوم شدند.

همچنین علیرضا حقی دیگر ملی پوش ایرانی و نماینده ایران در مسابقات المپیك لندن از تیم سان سیتی میبد سوم شد.

اولین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری جاده سال 94 با همكاری فدراسیون دوچرخه سواری كشور، اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، هیات دوچرخه سواری استان اصفهان، فرمانداری مباركه، شهرداری مباركه، اداره ورزش و جوانان مباركه و شركت فولاد مباركه اصفهان و هیات دوچرخه سواری شهرستان مباركه استان اصفهان برگزار شد.

همچنین رییس هیات دوچرخه سواری استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در آیین تجلیل و اهدا كاپ های رقابت های باشگاهی و قهرمانی كشور بانوان و آقایان در تمام رده های سنی و در رشته های سرعت، جاده، كراس كانتری، دانهیل و تریال دوچرخه سواری سال گذشته31 كاپ قهرمانی اهدا شد.

كیوان لیمویی افزود:از مجموع 31 كاپ این رقابت ها، 9 كاپ كشوری سهم ركابزنان اصفهان در سال گذشته بود كه از این تعداد دو كاپ را بانوان ركابزن اصفهانی و هفت كاپ را آقایان به دست آوردند.

ت/7135/ م 6022
۰ نفر