۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۴۵
کد خبر: 81590708
T T
۰ نفر
رييس دانشگاه علوم پزشكي تربت حيدريه: سلامت جامعه محور اصلي فعاليتهاي دولت است

تربت حيدريه - ايرنا - رييس دانشگاه علوم پزشكي تربت حيدريه گفت: دولت تدبير و اميد سلامت جامعه را محور اصلي فعاليتهاي خود قرار داده است.

دكتر سيدحسين خادمي روز پنجشنبه در مراسم توديع و معارفه مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان زاوه در شهر دولت آباد افزود: طرح تحول سلامت با نگاه تخصصي و در نظر گرفتن همه زواياي پيدا و پنهان آن تدوين شده و در حال اجرا است.

وي گفت: با اجراي طرح تحول نظام سلامت هزينه هاي سرسام آور بيماران كاهش يافته و مراجعه كنندگان به بيمارستانهاي دولتي 10 درصد و روستاييان پنج درصد هزينه هاي درمان را پرداخت مي كنند.

رييس دانشگاه علوم پزشكي تربت حيدريه افزود: اين امر مهمترين و مردمي ترين اقدامي است كه از سوي دولت تدبير و اميد انجام شده و رضايت همگاني را در پي داشته است.

طي اين مراسم با حضور فرماندار و جمعي از مسوولان زاوه محمد مكرم به عنوان مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان منصوب و از زحمات الهام بهره مند مدير قبلي تقدير و تشكر شد.

دانشگاه علوم پزشكي تربت حيدريه با زيرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حيدريه، مه ولات و زاوه به حدود يك ميليون نفر جمعيت در جنوب استان خراسان رضوي خدمات مي دهد.

دانشگاه علوم پزشكي تربت حيدريه 618 دانشجو در 9 رشته دانشگاهي و 162 تخت در دو بيمارستان واقع در شهرهاي مه ولات و زاوه دارد.

دولت آباد مركز شهرستان 72 هزار نفري زاوه در 174 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.

8005/1858

سرخط اخبار استان‌ها