۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۴۷
کد خبر: 81589190
T T
۰ نفر
مقابله با قاچاق كالا موجب تقويت بخش خصوصي و اشتغال جوانان مي شود

قم - ايرنا - معاون سياسي امنيتي استانداري قم گفت: مقابله با قاچاق كالا موجب تقويت بخش خصوصي و اشتغال جوانان مي شود.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از روابط عمومي استانداري قم، حجت الاسلام والمسلمين علي بنايي در جلسه كميسيون برنامه ريزي هماهنگي و مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان قم، طي سخناني اهميت آشنايي و تسلط متوليان به مباحث قاچاق كالا و ارز را مورد تاكيد قرار داد.

وي نصب دوربين هاي پلاك خوان در محدوده استان قم را براي كنترل عبور و مرور خودروها ضروري دانست و ادامه داد: قم در زمينه مبارزه با قاچاق كالا و ارز و نيز حضور افراد غير مجاز و متكديان در سطح شهر اقدامات بسيار خوبي داشته است و سبب شده تا افراد متخلف از حوزه استان قم دوري گزينند و اين باعث افتخار مديران و مسوولان استان قم است.

بنايي باتاكيد بر اقدام فوري در مورد مصرف حامل هاي انرژي آلوده كننده و توليداتي كه به محيط زيست آسيب مي رساند تصريح كرد: بايد توليدات و مصارف را به سمت سوخت پاك و غير آلاينده ببريم و زمينه برون رفت استفاده از حامل هاي انرژي مضر مثل نفت كوره كه باعث قاچاق اين فرآورده ها مي شود را فراهم كنيم .

رييس كميسيون برنامه ريزي هماهنگي و مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان قم، نتيجه جلسات كميسيون را در تقويت بخش خصوصي، اقتصاد مقاومتي و اشتغال جوانان بسيار موثر دانست و اضافه كرد: تلاش هاي بي شائبه اعضاي كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز در كنار اثرات اقتصادي و رونق توليد در كشور اجر معنوي و پاداش اخروي را نصيب خدمت گذاران مردم خواهد كرد.

بنايي ادامه داد: پيشرفت كارها و ارتقاء شاخص هاي توليد و رشد اقتصادي با كار و تلاش شبانه روزي بدست مي آيد و مسوولان استان قم اين توانايي را در خود ثابت كرده اند و انشاء الله در سال جاري بتوانيم با توجه به شعار سال رهبر معظم انقلاب با همدلي و همزباني بيشتر شاهد هم افزايي بهتر مديران استان استان در بخش هاي مختلف باشيم.

وي گفت: اقدامات به موقع و تدابير كارشناسي شده توسط مديران تعالي و پيشرفت استان قم را در پي خواهد داشت.

در ابتداي جلسه اعضاي كميسيون به ارائه گزارشهاي از اقدامات صورت گرفته و آمار هاي حوزه خود در مبارزه با قاچاق كالا و ارز پرداختند.

در پايان جلسه نيز لوح هاي تقديري از سوي حجت الاسلام والمسلمين علي بنايي معاون سياسي امنيتي استانداري به تعداي از اعضاي جلسه اعطاء شد. ك/1

1175 /