۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۳۰
کد خبر: 81586828
T T
۰ نفر

ایرنا، رسانه برتر عرصه سلامت در آذربایجان غربی

۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۳۰
کد خبر: 81586828
ایرنا، رسانه برتر عرصه سلامت در آذربایجان غربی

ارومیه - ایرنا - خبرگزاری جمهوری اسلامی، تندیس رسانه برتر عرصه سلامت در آذربایجان غربی را دریافت كرد.

در آیین اختتامیه هفته سلامت آذربایجان غربی، تندیس خبرگزاری برتر عرصه سلامت توسط استاندار آذربایجان غربی به جواد زاهدی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان اهدا شد.

در لوح تقدیر اهدایی به رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی آذربایجان غربی آمده است: آینده روشن این سرزمین و آرامش خاطر نسل فردا در گرو برنامه ریزی و تلاش نستوهانه برای گسترش سلامت است.

برگزاری سیزدهمین سال هفته سلامت، فرصتی مغتنم بود برای بسترسازی مناسب برای آشنایی هرچه بیشتر افكار عمومی با موضوعات مختلف سلامتی و در این بین نقش موثر رسانه و خبرنگاران به عنوان سفیران و پرچمداران عرصه اطلاع رسانی پر واضح است.

در این لوح تقدیر خطاب به رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی آذربایجان غربی آمده است: اینك كه خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه برتر در عرصه سلامت در آذربایجان غربی انتخاب شده است، این لوح به نشانه قدردانی و سپاس به شما اهدا می شود.

در سال گذشته نیز خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی آذربایجان غربی به عنوان زوج خبری فعال عرصه سلامت انتخاب شده بودند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی در ماههای اخیر به عنوان خبرگزاری برتر در حوزه های منابع طبیعی، نیروی انتظامی و حفاظت محیط زیست انتخاب شده است.

علاوه بر آن، در سه سال گذشته، خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان برترین خبرگزاری حوزه سلامت در آذربایجان غربی انتخاب شده است.

2077/8137/2093
۰ نفر