۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۲۲
کد خبر: 81583161
T T
۰ نفر
امام جمعه تويسركان:اراده غيبي خداوند،جمهوري اسلامي را تنها نمي گذارد

تويسركان- ايرنا- امام جمعه تويسركان گفت: امداد الهي و اراده غيبي خداوند متعال در شرايط حساس و سرنوشت ساز هرگز جمهوري اسلامي ايران را تنها نگذاشته و نخواهد گذاشت.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام مرتضي موحدي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته تويسركان افزود: امروز آمريكاي جهان خوار، جمهوري اسلامي ايران را تهديد به حمله نظامي مي كند و گويا شكست در واقعه طبس با كمك امدادهاي غيبي خداوند را فراموش كرده است.

وي اذعان كرد: دولتمردان آمريكا همواره از گزينه هاي مختلف روي ميز خود حرف مي زنند اما به خوبي مي دانند با توجه به وعده هاي الهي هرگز توان حمله نظامي به جمهوري اسلامي ايران را ندارند.

حجت الاسلام موحدي با تاكيد بر اينكه ديگر زمان ترساندن مردم ايران از حمله نظامي به سر آمده است متذكر شد: در واقعه طبس و در سال هاي آغازين پيروزي انقلاب، آمريكاي تا دندان مسلح از پس ايران با امكانات حداقلي نظامي برنيامد و امروز ايران اسلامي در اوج اقتدار نظامي و تجهيزات دفاعي و عنايت الهي قرار دارد.

وي خاطر نشان كرد: امروز علاوه بر نيروهاي نظامي در قالب ارتش، سپاه و بسيج، همه مردم ايران با حفظ روحيه استكبار ستيزي خود از نظام و كيان كشور خود دفاع مي كنند.

خطيب نماز جمعه تويسركان همچنين با گراميداشت فرارسيدن روزهاي ميلاد امام جواد(ع)، روز معلم و هفته سلامت گفت: اجراي طرح تحول نظام سلامت در تويسركان رضايت بخش است و بايد از مسوولان در اين رابطه قدرداني كرد.

حجت الاسلام موحدي همچنين آيين معنوي اعتكاف را گامي موثر و سازنده در جهت تقويت تقوا در جامعه دانست و يادآور شد: همه مردم بايد در حد ظرفيت هاي خود به برگزار شدن هر چه باشكوهتر آيين اعتكاف كمك كنند.

پنجم ارديبهشت ماه سالروز شكست مفتضحانه آمريكا در صحراي طبس است كه به اراده الهي، گرد و غبار بيابان و دانه هاي ريز شن، دسيسه هاي بزرگ آمريكا را فرو شكست و طبل رسوايي آمريكا در جهان كوبيده شد و شكست فيلداران ابرهه را در ذهن همگان تداعي كرد.

تويسركان با بيش از 103 هزار نفر جمعيت در 90 كيلومتري شهر همدان واقع است.

1181/7524