۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۵۸
کد خبر: 81575850
T T
۰ نفر

زمان ديدارهاي تداركاتي تيم ملي واليبال مشخص شد

۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۵۸
کد خبر: 81575850
زمان ديدارهاي تداركاتي تيم ملي واليبال مشخص شد

تهران - ايرنا - تيم ملي واليبال ايران قبل از حضور در ليگ جهاني سال 2015 حداقل پنج مسابقه دوستانه و تداركاتي خواهد داشت.

به گزارش ايرنا از فدراسيون واليبال، ليگ جهاني واليبال سال 2015 با حضور 32 تيم در سه سطح از هشتم خردادماه آغاز مي شود و تيم ملي ايران در گروه دوم سطح يك اين رقابت ها با آمريكا (قهرمان ليگ جهاني)، روسيه (قهرمان المپيك) و لهستان (قهرمان جهان) همگروه است.

حضور در جمع قهرمانان و مبارزه براي كسب دو سهميه مرحله نهايي ليگ جهاني كار را براي ملي پوشان ايران بسيار سخت كرده است و به همين دليل تيم ايران قبل از حضور در ليگ جهاني حداقل پنج مسابقه تداركاتي خواهد داشت.

نخستين حريف تداركاتي ايران تيم ملي واليبال فنلاند است كه ملي پوشان كشورمان 20 ارديبهشت ماه راهي اين كشور مي شوند.

تيم ملي واليبال ايران روزهاي پنج شنبه تا شنبه 24، 25 و 26 ارديبهشت ماه در سه ديدار تداركاتي و دوستانه به مصاف فنلاند مي روند كه اين بازي ها در دو شهر اين كشور برگزار خواهد شد.

ملي پوشان كشورمان 27 ارديبهشت ماه راهي جمهوري چك خواهد شد تا در مدت حضور خود در اين كشور (27 ارديبهشت تا سوم خرداد) دو ديدار تداركاتي با تيم ملي واليبال جمهوري چك برگزار كنند.

زمان دقيق اين دو مسابقه هنوز قطعي نشده است و از سوي ديگر ديدار دوستانه با تيم هاي ملي صربستان و اسلواكي در مدت اردوي كشور جمهوري چك يكي ديگر از برنامه هايي است كه احتمال آن وجود دارد اما هنوز قطعي نشده است.

تيم ملي واليبال ايران در ليگ جهاني امسال ابتدا به مصاف تيم هاي آمريكا، لهستان و روسيه در اين كشورها مي رود و از 29 خردادماه بازي هاي دور برگشت در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران پيگيري خواهد شد.

ورزشي(1)**1379