۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹
کد خبر: 81575295
T T
۰ نفر

آیین سان و رژه نیروهای مسلح در بروجرد برگزار شد

۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹
کد خبر: 81575295
آیین سان و رژه نیروهای مسلح در بروجرد برگزار شد

بروجرد- ایرنا- آیین سان و رژه نیروهای مسلح شهرستان بروجرد به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش ایرنا فرمانده پادگان مهندسی بروجرد روز شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح در میدان تختی بروجرد گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی افتخار می كنند كه در سرزمین و كشوری خدمت می كنند كه متعلق به آقا امام زمان(عج) است.

امیر سرتیپ دوم غلامعلی میر افزود: نیروهای مسلح زیر پرچم ولایت فقیه با تمام وجود از كیان نظام اسلامی حراست و حفاظت می كنند.

به گفته وی نیروهای مسلح ایران اسلامی بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با لبیك به ندای مقام معظم رهبری دانش خود را به روز كرده و هر روز بر قدرت و اقتدار نظامی خود برای سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی می افزایند.

وی اظهار داشت: امروز كشورهای منطقه با چالش های بزرگی مواجه هستند كه تمام آنها دسیسه استكبار جهانی و صهیونیست ها می باشند.

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی كامل نظامی به سر می برند و اگر كسی بخواهد به این مرز و بوم تجاوز نظامی كند با جواب دندان شكن نیروهای مقتدر ایران اسلامی مواجه می شود.

وی پیام نیروهای مسلح ایران اسلامی به كشورهای دوست در جهان را صلح و دوستی خواند و گفت: اقتدار و قدرت نظامی نیروهای مسلح ایران اسلامی همواره در راستای دفاعی به كار گرفته می شود.

نیروهای مسلح مستقر در شهرستان بروجرد شامل یگان های پیاده و موتوری پادگان مهندسی نیروی زمینی ارتش، گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و یگان های امدادی و آتش نشانی با رژه از مقابل كلام الله مجید و جایگاه مسوولان عبور كردند.

این نیروها در میان استقبال پرشور آحاد مختلف مردم بروجرد آمادگی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و بار دیگر با فرماندهی كل قوا تجدید بیعت كردند.

شهرستان بروجرد با حدود 400 هزار نفر جمعیت بعد از خرم آباد دومین شهر بزرگ استان لرستان می باشد كه در شمال این استان واقع است.

7190/3022

سرخط اخبار استان‌ها