۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۳۸
کد خبر: 81575245
T T
۰ نفر
قدرت، غيرت و مكتبي بودن سه شاخصه اصلي ارتش جمهوري اسلامي است

بيرجند - ايرنا - استاندار خراسان جنوبي با بيان اينكه قدرت و صلابت، غيرت و شرف و مكتبي بودن و اخلاص سه شاخصه اصلي ارتش جمهوري اسلامي است، گفت: اگر كشوري داراي چنين ارتشي باشد، هيچ آسيبي و خللي به آن وارد نخواهد شد.

به گزارش ايرنا، وجه الله خدمتگزار روز شنبه در مراسم رژه نيروهاي مسلح خراسان جنوبي به مناسبت روز ارتش در بيرجند افزود: اين ارتش چه در قبل از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، چه بعد آن، چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازندگي امتحان خود را در تمامي دوران ها با موفقيت پشت سر گذاشته است.

وي گفت: 19 و 21 بهمن سال 57 يادآور دوران خاصي است كه در آن شرايط ارتش تصميم سختي مي گيرد و از بدنه نظام خود را خارج كرده و به موج انقلابي مردم مي پيوندد.

خدمتگزار افزود: موفقيت در همين آزمون دشوار بود كه موجب شد معمار كبير انقلاب، بعد از پيروزي انقلاب ضمن تاييد آن به تقويت اين ارتش انقلاب پرداختند و حتي روز 29 فروردين را به روز ارتش نامگذاري كردند.

وي گفت: دوران طلايي دفاع مقدس و دفاع جانانه ارتش از خاك ميهن، نشان داد اما خميني(ره) شناخت درستي از ارتش دارند.

خدمتگزار افزود: امروز نيز كه در دوران سازندگي و شرايط سخت و دشوار تحريم ها قرار داريم هر روز شاهد يك دستاورد جديد در ارتش و نيروهاي مسلح نظام جمهوري اسلامي هستيم و لذا مي توان با افتخار ادعا كرد ايران داراي بهترين ارتش دنيا مي باشد.6121 /6054

سرخط اخبار استان‌ها