۲۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۹:۴۶
کد خبر: 81568752
T T
۰ نفر
فوتبال دسته سوم كشور/ كارا شيراز جاي خود را در صدر جدول محكم تركرد

شيراز – ايرنا – تيم فوتبال كارا شيراز در مسابقات فوتبال دسته سوم باشگاه هاي ايران با برتري پرگل برابر فرهنگ رامهرمز جاي خود را در صدر جدول محكم تر كرد .

به گزارش خبر نگار ايرنا در اين بازي كه از هفته پانزدهم گروه دو ، عصر يكشنبه در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار شد، تيم كارا با نتبجه چهار بر صفر حريف خود را شكست داد و با خيالي راحت در صد جدول قرار گرفت.

كارا در اين هفته برابر تيم رده هفتمي جدول بازي خوبي را به نمايش گذاشت و در دقيقه 11 با گل سيامك كشاورز، خيلي زود به گل رسيد و اين امر سبب شد تا ميزبان به دنبال رسيدن به گل هاي بيشتر دست به حمله بزند.

در دقيقه 20 اين ديدار بهروز هوشمند گل دوم كارا را به ثمر رساند و در دقيقه 44 هم مرتضي سنجانكي كار تيم فرهنگ را در اين نيمه با سه گل تمام كرد .

در نيمه دوم اين بازي نيز تيم كارا كه به خواسته خود رسيده بود چند بازيكن جوان را به ميدان فرا خواند و در دقيقه 78 با ضربه اكبر صفري گل چهارم خود را به ثمر رساندند.

در همين چار چوب نيز تيم برق شيراز در مسجد سليمان به مصاف نفتون اين شهر رفت و يك بر صفر به برتري رسيد و پويندگان تلاش مرودشت هم با يك گل از سد شهرداري فيروز آباد گذشت .

در پايان اين هفته تيم كارا شيراز با 31 امتياز صدر جدول را از آن خود كرد، شهرداري ماهشهر با 27 امتياز در جايگاه دوم قرار دارد و تيم برق شيراز هم با اين برتري با 24 امتياز يك پله صعود كرد و در رده سوم جاي گرفت.

در انتهاي جدول هم تلاش مرودشت و ميناب طيور هرمزگان قرار دارند و خطر سقوط ، اين دو تيم را تهديد مي كند.

در گروه دوم اين مسابقات 12 تيم حضور دارند كه تيم نخست آن مستقيما به دسته دوم صعود خواهد كرد و تيم دوم هم در مرحله حذفي براي تعيين سومين تيم صعود كننده به مصاف تيم دوم گروه يك مي رود.ك/3

7368 /6118

سرخط اخبار استان‌ها