۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۹:۲۰
کد خبر: 81564458
T T
۰ نفر
تساوی بدون گل پرسپولیس و النصر عربستان در نیمه نخست

تهران - ایرنا - نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های پرسپولیس و النصر از دور برگشت گروه A رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، عصر امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی تهران آغاز شد.

قضاوت این دیدار را ما نینگ با كمك‌های هو ویمینگ و مو یوكسین از چین بر عهده دارد.

حسن عبدی كه در این دیدار، هدایت سرخ پوشان را بر عهده داشت، سوشا مكانی، علیرضا نورمحمدی، محمد رضا خانزاده، مایكل اومانیا، حمید علی عسگر، مهرداد كفشگری، احمد نورالهی، هادی نوروزی، امید عالیشاه، فرناندو گابریل و مهدی طارمی را در تركیب ثابت پرسپولیس قرار داده است. بنگر و نوری، غایبان اصلی پرسپولیس تهران در این دیدار هستند.

درطرف مقابل نیز خورخه داسیلوا سرمربی النصر عربستان با قرار دادن عبداله الانزی، محمد ابراهیم، آرماندو ویلا، خالد الغمدی، حسین عبدالغنی، آدرین میرزجسكی، حسن راهب، جبرین، شراهیلی، عباس الفرج و هاوساوی در تركیب ثابت تیم خود، پا به میدان گذاشته است.

در دقیقه 5 مهدی طارمی در حركتی انفرادی چند بازیكن النصر را از پیش رو برداشت ، اما پشت محوطه جریمه با خطای بازیكن النصر سرنگون شد كه كارت زرد داور برای بازیكن النصری را به دنبال داشت.

این اولین و آخرین موقعیت پرسپولیس در 15 دقیقه ابتدایی بازی بود و پس از آن توپ و میدان در اختیار بازیكنان النصر قرار داشت كه از جناح راست و چپ روی دروازه پرسپولیس فشار می‌آوردند.

پرسپولیسی‌ها از دقیقه 25، رفته رفته نبض بازی را در اختیار گرفتند و با حركات گابریل بازیكن برزیلی خود، چندین موقعیت را روی دروازه النصر ایجاد كردند.

در دقیقه 30 ، پرسپولیسی‌ها روی اشتباه بازیكن النصر صاحب ضربه كرنر شدند كه سانتر گابریل با ضربه سر عالیشاه با فاصله كمی از دروازه به بیرون رفت.

دردقیقه 34، پاس عمقی و چیپ گابریل، در محوطه جریمه به علی‌عسگری رسید كه ضربه سر وی را عبداله الانزی به سختی به كرنر فرستاد.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم پایان یافت تا شاید تفكرات مربیان دو تیم در نیمه دوم، راهگشا باشد.

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اوایل هفته استعفا كرد و برانكو ایوانكوویچ به جای وی منصوب شد.برانكو از جایگاه تماشاگران به تماشای این دیدار نشسته بود.

ورزشی(2)**9140**1590
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش