۱۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۵۷
کد خبر: 81560511
T T
۰ نفر
رهبر معظم انقلاب، اعضای هیات امنا و رییس كمیته امداد امام خمینی (ره) را منصوب كردند

تهران - ایرنا - با توجه به تغییرات صورت گرفته در اساسنامه كمیته امداد امام خمینی(ره)، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حكمی، با تقدیر از تلاش‌های مخلصانه مسوولان سابق این نهاد، «اعضای هیات امنا و رییس كمیته امداد امام خمینی(ره)» را منصوب كردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، متن حكم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به تغییراتی كه در اساسنامه كمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته است؛ حضرات آقایان حجت‌الاسلام حاج شیخ محسن كازرونی، مهندس پرویز فتاح، حسین انواری، حمیدرضا ترقی، سید مرتضی بختیاری، مهندس سید منصور برقعی و خانم دكتر مرضیه وحیددستجردی را به‌عنوان اعضای هیأت امنا و جناب آقای مهندس پرویز فتاح را به‌عنوان رئیس كمیته امداد امام خمینی(ره) منصوب می‌كنم.

رجاء واثق دارم مجموعه فوق و رئیس محترم این نهاد انقلابی با استعانت از پروردگار متعال و بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند موجود، در تحقق هدف نورانی این تشكیلات الهی كه همانا توانمندسازی و شكوفایی استعدادها و تأمین خوداتكایی نیازمندان و محرومان و تقویت و رشد ایمانی و اعتقادی آنان با ارائه‌ی خدمات اجتماعی، حمایتی، فرهنگی و معیشتی می‌باشد، گام‌های اساسی و تكمیلی بردارند.

بی‌شك مسئولین سابق كمیته امداد امام خمینی(ره) و در رأس آنها جناب آقای عسگراولادی رحمة‌الله‌علیه و در سال‌های اخیر اعضای شورای مركزی و جناب آقای انواری زحمات با ارزشی را در شكل‌گیری این نهاد مؤثر و موفق در مبارزه با فقر و محرومیت كشیده‌اند كه ضمن تقدیر از تلاش‌های مخلصانه‌ی آنان، برای همه‌ی آنها اجر و پاداش الهی را مسألت دارم. گرچه تكیه اصلی كمیته امداد امام خمینی(ره) بر كمك‌های كمّی و كیفی مردم عزیز كشورمان باید باشد، اما ایفای نقش توسط دولت و مجلس و دستگاه قضایی در پشتیبانی‌های همه‌جانبه از این نهاد انقلابی در جهت انجام مأموریت‌های مقدس آن، امری انكارناپذیر است. مزید توفیقات همه آقایان را از خداوند متعال خواستارم.

سید علی خامنه‌ای

16/ فروردین/ 1394

سیام(1)**9189**1449
۰ نفر