فردا نخستين اردوي آمادگي تيم ملي تيراندازي جانبازان و معلولين آغاز مي شود

تهران - ايرنا - نخستين اردوي تيم ملي تيراندازي جانبازان و معلولان براي حضور شايسته در جام جهاني تركيه از فردا (دوشنبه) آغاز مي شود.

به گزارش ايرنا از فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولان، رئيس انجمن تيراندازي جانبازان و معلولان با اعلام اين خبر گفت: تمرينات آماده سازي تيم ملي با دعوت از 6 تيرانداز خانم و آقا آغاز مي شود و پس از پايان اين اردو، با برگزاري يك مرحله ديگر از تمرينات، ملي پوشان به مسابقات جام جهاني تركيه اعزام خواهيم شد.

رقيه اله كرم افزود: با توجه به پيش رو بودن مسابقات پارالمپيك ريو و فرصت كمي كه باقي مانده، نفراتي به اردو دعوت شدند كه شانس كسب مدال به خصوص مدال طلا را داشته باشند، به همين خاطر نفرات كمتري را به اردو دعوت كرديم.

رئيس انجمن تيراندازي خاطر نشان كرد: مسابقات جام جهاني تركيه، در زمره مسابقاتي است كه سهميه غير مستقيم براي پارالمپيك ريو دارد، به اين معني كه شركت در آن باعث ارتقا امتيازات تيراندازان خواهد شد كه در نهايت براي مسابقات آتي و كسب سهميه هاي مستقيم، موثر است. ضمن اينكه يك نفر از ورزشكاران جديد ما كه تازه به تركيب تيم ملي اضافه شده، بايد ورودي هاي لازم را در مسابقات تركيه بدست آورد و نيز كلاس بندي وي نيز تاييد شود. به همين منظور در مسابقات جام جهاني شركت مي كنيم تا ضمن كسب آمادگي هاي لازم به اهداف مورد نظر نيز دست يابيم.

وي افزود: تاكنون فقط ساره جوانمردي موفق به كسب سهميه مستقيم پارالمپيك ريو در تپانچه بادي شده است و ساير ورزشكاران بايد در دو رويداد پيش رو كه مشخص خواهد شد، سهميه هاي مورد نظر را دريافت كنند. اولين مرحله تمرينات تيم ملي از فردا آغاز خواهد شد و مدت زمان آن به نسبت اردوهاي قبل تغيير يافته و از 7 روز به 12روز افزايش پيدا كرده است و اين خود گام بسيار مهمي براي بيشتر آماده شدن ورزشكاران در زمان تمرينات محسوب مي شود.

مربي گري اولين مرحله تمرينات بر عهده حسين اميري است و زينب اميري به عنوان اپراتور و محبوبه محمدزاده به عنوان سرپرست در كنار تيم حضور دارند.

اكبر عالي پور، معصومه خدابخشي(لرستان)، ساره جوانمردي، سميرا ارم(فارس)، عاليه محمودي(مازندران)، مهدي زماني شورابي(تهران) ورزشكاران مدعو به اين تمرينات هستند.

اولين مرحله اردوي آمادگي تيم ملي تيراندازي جانبازان و معلولان از فردا، 17 فروردين ماه آغاز شده و تا 27 اين ماه در جريان خواهد بود.

ورزشي(1)**1379

سرخط اخبار ورزش