۱۴ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶
کد خبر: 81557784
T T
۰ نفر
محورهای شمالی پرحجم است/ مردم به موقع طرحها را اجرا كردند

تهران - ایرنا- رییس پلیس راه راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینكه در پایان دومین دور از سفرهای تعطیلات نوروزی قرار داریم، گفت: مسافران نوروزی در حال بازگشت هستند و محورهای شمالی از این رو پرحجم است.

سرهنگ محمدحسین حمیدی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، درخصوص آخرین وضعیت راههای كشور، ‌افزود: در همین راستا محدودیت های ترافیكی برای كامیونها اجرا كردیم و محورهای چالوس به كرج و هراز از آب اسك به رودهن از بعدازظهر امروز یك طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه ناجا وضع ترافیكی در محورها را آرام خواند و اظهار داشت:‌ بار ترافیكی در حوزه 30 كیلومتری شهرها همچنان پرتردد و پرچالش است.

وی ادامه داد: از رانندگان می خواهیم برای بازگشت خود برنامه ریزی كرده و به هنگام ترافیك سنگین و نیمه سنگین سعه صدر داشته باشند تا سالم به مقصد برسند و از سفر نوروزی خود لذت ببرند.

حمیدی در پاسخ به این سوال ایرنا كه میزان رعایت مردم نسبت به توصیه های پلیس راهور به چه صورت بوده است، گفت: خوشبختانه مردم مراعات و طرحهایی را كه از قبل توسط پلیس راهور هماهنگی شده بود، به موقع اجرا كردند.

وی ابراز امیدواری كرد، با ادامه همین روند از سوی مردم و مراعات قوانین راهنمایی و رانندگی و توصیه هایی كه به آنها شده است، تصادفات نیز كاهش یابد.

اجتمام(4)** 9317 ** 1418
۰ نفر