۱۰ فروردین ۱۳۹۴، ۲۲:۴۶
کد خبر: 81555485
T T
۰ نفر
كلاهبرداري با 31 فقره سرقت در شهرهاي مازندران به دام پليس آمل افتاد

ساري- ايرنا- فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت: دزد سابقه داري كه در سطح شهرهاي مازندران اقدام به كلاهبرداري وسيعي كرده بود با 31 فقره سرقت به دام پليس آمل افتاد.

سرهنگ ولي اله گنجيان مقدم عصردوشنبه به خبرنگار ايرنا گفت : ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي، فردي به نام ' حسين-ي ' را كه به اتهام كلاهبرداريهاي متعدد تحت تعقيب پليس آگاهي شهرستان نور بوده را شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند.

وي افزود: در بازجويي هاي پليسي اين دزد تاكنون به 31 فقره سرقت اعتراف كرده و تحقيقات در رابطه با ديگر سرقت هاي اين متهمان ادامه دارد.

فرمانده انتظامي آمل تصريح كرد: اين دزد در اجراي طرح هاي عملياتي در شهرستان آمل با انجام كارهاي پليسي شناسايي و دستگيرشد.

سرهنگ گنجيان، از مردم خواست: هرگونه مورد مشكوك را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسيدگي شود.

وي، با بيان انيكه وقوع سرقت در جامعه موجب نارضايتي شهروندان مي شود و از طرفي تاثيري منفي بر احساس امنيت جامعه خواهد داشت، اضافه كرد: مبارزه و پيشگيري از سرقت در اولويت كاري پليس قرار دارد.

فرمانده انتظامي آمل ادامه داد: با تدابير خاص و هوشمندانه از سوي قرارگاه مبارزه با سرقت و اعزام گشت هاي هدفمند به نقاط آلوده و از پيش تعيين شده ، كنترل و پايش سارقان سابقه دار و همچنين برخورد و مبارزه با مالخران ، تعداد زيادي از سارقان و مالخران لوازم داخل خودرو ، ساختمان نيمه كاره ، منزل ، مغازه و دوچرخه شناسائي و دستگير شدند.

سرهنگ گنجيان يادآورشد: تقويت و مشاركت سازمان‌ ها در زمينه توليد امنيت و مبارزه با سرقت و همچنين بكارگيري توان نيرو هاي پليس و دستگاه ‌ها در امر تشديد مبارزه بسيار موثر است.ك/3

7327/6097