۱۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۲۴
کد خبر: 81555160
T T
۰ نفر

قم - ايرنا - معاون سياسي امنيتي استانداري قم گفت: همه نهادهاي استان، خصوصا مجموعه هاي فرهنگ ساز بايد در راستاي توسعه روابط دولت با مردم تلاش كنند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از روابط عمومي استانداري قم، حجت الاسلام والمسلمين علي بنايي در سومين جلسه كميته فرهنگي، اقامه نماز و امر به معروف و نهي از منكر ستاد تسهيلات زائرين و خدمات سفر، تلاش دستگاه هاي اجرايي در اجرايي شدن منويات رهبر معظم انقلاب در همدلي و همزباني با ملت را ضروري دانست.
وي با تاكيد بر اهميت پيام نوروزي رهبر فرزانه انقلاب، ترويج پيام مذكور در بين اقشار مختلف را خواستار شد.
بنايي در ادامه، با بيان اينكه كار و فعاليت در شهر مقدس قم بايد از سر دلسوزي و برخواسته از خواست و اراده قلبي باشد، گفت: تمام دست اندركاران امور فرهنگي بايد با توجه به جايگاه قم، حضور زائران و مسافران در اين استان و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) را قدر بدانند و براي خدمت بيشتر به ايشان تلاش خالصانه انجام دهند.
وي با اشاره به آمارهاي مختلف اسكان و ميزان رضايتمندي زائران، ضرورت اعتبارسنجي اين آمارها را مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد: اين آمارها بايد مبناي برنامه ريزي هاي ملي و استاني قرار گيرند.
ارائه خدمات فرهنگي با پيگيري حوزه معاونت هماهنگي امور زائران در اماكن هاي مذهبي و ساير مراكز، برنامه ريزي مناسب با هم افزايي و همكاري براي هفته دوم تعطيلات نوروزي، تامين ائمه جماعت اماكن و مجتمع هاي توريستي و تفريحي و اهداء بسته هاي فرهنگي به مسافران نوروزي از جمله مصوبات اين جلسه بود. ك/1
1175 /

سرخط اخبار استان‌ها