۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۹:۳۸
کد خبر: 81554446
T T
۰ نفر
خاكپور: بازيكنان ايران فوتبال منطقي به نمايش گذاشتند

تهران - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال المپيك ايران با بيان اينكه شاهد فوتبال خوبي بوديم، گفت: بازيكنان ما فوتبال منطقي به نمايش گذاشتند و وظايفي را كه به آنها محول شده بود، انجام دادند.

به گزارش ايرنا، محمد خاكپور پس از پيروزي 6 بر صفر شاگردانش برابر افغانستان در گفت وگو با خبرنگاران افزود: برنده بازي امروز تماشاگران بودند چون آنقدر انرژي مثبت به بازيكنان دادند كه هم بازيكنان لذت بردند و هم خودشان. من به حسين صالح سرمربي افغانستان تبريك مي‌گويم كه با وجود بضاعت فوتبال افغانستان تيم خوبي را تشكيل داده و تمام توانشان را براي اين مسابقات گذاشتند و به نوبه خودم از آنها تشكر مي‌كنم.

خاكپور در خصوص اينكه تيم اميد در 3 ديدار گذشته گلي دريافت نكرده و اين اميد وجود دارد كه مقابل عربستان گل نخورد، تصريح كرد: يكي از اهداف ما اين بود كه در همه بازي‌ها بدون گل خورده از بازي خارج شويم و تا اين لحظه به اين هدف رسيده‌ايم و قصد داريم اين هدف را ادامه دهيم. سازمان دفاعي ما به خوبي كار و وظايفش را انجام داده است.

سرمربي تيم فوتبال المپيك در پاسخ به سوالي كه چرا عليرضا جهانبخش با وجود حضور بهنام برزاي بازوبند كاپيتاني را به روزبه چشمي داد، گفت: ما 23 بازيكن داريم و بازوبند كاپيتاني بازيكن نمي‌سازد. بچه‌هاي ما اخلاق و منش دارند و هر كدام براي خودشان كاپيتان هستند. در آن صحنه جهانبخش متوجه نشد چه كسي وارد زمين مي‌شود و به دنبال كاپيتان دوم مي‌گشت.

خاكپور درباره ديدار روز سه‌شنبه مقابل عربستان خاطرنشان كرد: همانطور كه قبل از شروع مسابقات گفتم همه تيم‌ها خوب و ويژگي خودشان را دارند. عربستان فوتبال حساب شده و منطقي را به نمايش مي‌گذارد. با اين حال ما از آنها شناخت داريم و اين تيم را آناليز كرده‌ايم. انشاءالله بازيكنان با تمام انگيزه مقابل اين تيم به ميدان خواهند رفت تا نتيجه لازم را كسب كنند.

سرمربي تيم اميد در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه بازيكنان ايران در ديدار امروز مقابل افغانستان در مصاف‌هاي تك به تك به راحتي دريبل مي‌خوردند، گفت: اين نكته‌اي را كه مي‌گوييد در زمين نديدم و بايد دوباره فيلم بازي را تماشا كنم اما فكر نمي‌كنم اينطور باشد. مدافعان ما سخت‌گير و باهوش هستند و در بازي‌هاي تداركاتي نيز كيفيت خودشان را نشان داده بودند. طبيعي است كه در بازي‌هاي اينچنيني يك نفر هم دريبل بخورد، مهم اين است كه حريف به گل نرسيده و فكر نمي‌كنم مشكلي در اين زمينه وجود داشته باشد.

خاكپور در ادامه با اشاره به حضور تماشاگران افغانستاني گفت: امروز ورزشگاه آزادي فضايي داشت كه ساليان است دنبال آن مي‌گشتيم، امروز به قدري انرژي مثبت وجود داشت كه ياد روزهايي افتادم كه در زمين بازي مي‌كردم.

وي افزود: بايد اين سوال را از خودمان بپرسيم كه چه كار كرده‌ايم كه مردم با فوتبال قهر كرده‌اند. اميدوارم روزي برسد كه مردم ورزشگاه‌ها را پر كنند و براي تيمشان هورا بكشند. فوتبالي كه تماشاگران زيادي داشته باشد همه از آن لذت مي‌برند و اميدوارم در بازي با عربستان ايراني‌هاي بيشتري به ورزشگاه بيايند و مانند بازي امروز بازيكنان از انرژي مثبت لذت ببرند.

سرمربي تيم اميد گفت: نكته اصلي فوتبال تماشاگران هستند و اميدوارم در ديدارهاي آينده شاهد حضور آنها باشيم. نه تنها در اين بازي‌ها بلكه در همه مسابقات داخلي كشور دوست دارم شاهد تماشاگران زيادي باشم.

تيم فوتبال المپيك ايران امروز در سومين مسابقه خود در رقابت هاي انتخابي المپيك 2016 موفق به شكست افغانستان با نتيجه 6 بر صفر شد تا با 9 امتياز همچنان صدرنشين گروه خود باشد.

تيم ايران 11 فروردين ماه در چهارمين و آخرين مسابقه خود در اين مرحله از رقابت ها به مصاف عربستان سعودي مي رود.

ورزشي(3)**1379