۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۹:۳۱
کد خبر: 81554442
T T
۰ نفر

صادقيان در جلسه باشگاه پرسپوليس شركت كرد

۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۹:۳۱
کد خبر: 81554442
صادقيان در جلسه باشگاه پرسپوليس شركت كرد

تهران - ايرنا - باشگاه پرسپوليس امروز به منظور رسيدگي به اتقاق تمرين روز شنبه سرخپوشان با حضور پيام صادقيان جلسه‌اي را تشكيل داد.

به گزارش ايرنا از باشگاه پرسپوليس، امروز به منظور بررسي و رسيدگي به اتفاق تمرين روز گذشته سرخپوشان، جلسه‌اي در باشگاه تشكيل شد كه پيام صادقيان نيز براي ارائه توضيحات در آن حضور داشت. اين جلسه با دستور محمد حسين نژاد فلاح و براي رسيدگي سريع به موضوع، تشكيل شد كه در جريان آن، سرپرست تيم، حسين خبيري مدير رسانه‌اي تيم پرسپوليس، برخي مسوولان باشگاه و پيام صادقيان حضور داشتند.

در اين جلسه پيام صادقيان ضمن ارائه توضيحات اعلام كرد: پيروي از دستورات سرمربي را همواره سرلوحه كار خود مي‌دانم و تصميم سرمربي هر چه باشد اجرا مي‌كنم. در اين نشست مسوولان باشگاه نيز نكاتي را مطرح كردند كه صادقيان شنونده آن بود.

محمود خوردبين نيز در اين باره به سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: اين جلسه به خواست مديريت باشگاه و با تاكيد و در اولويت قرار داشتن نظم و انضباط در تيم فوتبال باشگاه تشكيل شد. پيام صادقيان نيز در صحبت‌هاي خود تاكيد داشت با توجه به حساسيت‌هايي كه روي او وجود دارد، تمام تلاش خود را مي‌كند تا از ناحيه وي حاشيه‌اي بوجود نيايد و در جريان اين اتفاق نيز قصد سرپيچي از دستورات سرمربي و هرگونه بي‌احترامي را نداشته‌ و با همين تفكر با وجود آنكه امكان حضور در اكثر بازي‌ها را پيدا نكرده، فقط به تمرين و تلاش بيشتر پرداخته است. موارد مختلفي هم مطرح شد كه صادقيان عنوان كرد: تصميم گيرنده نهايي درباره همه مسائل فني سرمربي تيم است و اميدوار است كه فرصت ياري رساندن به تيم را در اين فصل داشته باشد.

سرپرست سرخپوشان ادامه داد: باشگاه براي پيگيري اين موضوع به من ماموريت داده است و پيرو جلسه ظهر امروز، نشستي با آقاي حميد درخشان خواهيم داشت و در نهايت ايشان تصميم گيرنده نهايي در اين خصوص هستند. با توجه به اينكه جلسه مذكور امروز انجام مي‌شود، صادقيان در تمرين امروز غايب خواهد بود و نتيجه بررسي‌ها و جلسات متعاقبا اعلام خواهد شد.

ورزشي(1)**1379