۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۵۱
کد خبر: 81554260
T T
۰ نفر

مسكن بزرگترين مشكل پدر پنج قلوهاي قمي

۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۵۱
کد خبر: 81554260
مسكن بزرگترين مشكل پدر پنج قلوهاي قمي

قم- ايرنا- پدر پنج قلوهاي قمي گفت: از مسوولان تقاضا دارم بزرگترين مشكل ما كه مسكن است، حل كنند و اگر اين اتفاق بيافتد قول مي ‌دهم بچه‌ هاي باتربيت و پيرو اهل بيت(ع) تحويل جامعه دهم.

به گزارش روزيكشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي قم، مجتبي اصغري در گفت و گويي افزود: در چند ماه اخير هر بار خانمم را به سونوگرافي مي‌ بردم مي‌ گفتند چهار قلو باردار است، اما خدا را شاكرم در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، هديه ديگري عنايت كرد و صاحب پنج فرزند شدم.

وي با بيان اينكه بنده مستاجر و راننده آژانس هستم، اظهار كرد: شغل من دو شيفت كاري از ساعت ‌هاي هفت صبح تا سه بعدازظهر و بالعكس دارد و مسوولمان مي ‌گويد بايد يكي از اين دو شيفت را انتخاب كنم و بعيد مي‌ دانم با گذشت چند روز قبول كنند من هر ساعتي توانستم به آژانس تلفني بروم.

وي ادامه داد: تا وقتي دو نفر بوديم زندگي خود را با درآمد فعلي و حتي پرداخت اجاره خانه مي‌گذرانديم، اما واقعا اكنون شرايط سخت شده است و علاوه بر آن خانم بنده دست تنهاست و نمي ‌تواند تمامي كارها را انجام دهد؛ اميدوارم مسوولان استان و كشور فكري به حال مسكن و اشتغال بنده داشته باشند.

پدر پنج قلوهاي قمي اذعان داشت: هيچ شكي ندارم خداوند روزي پنج فرزندم را همراهشان خواهد آورد، ولي از همه مديران تقاضا دارم توجه ويژه ‌اي به تهيه مسكن ما داشته باشند تا بتوانيم زندگي‌ مان را در آسايش بگذرانيم.

وي يادآور شد: خانمم خيلي خوشحال است كه تمامي بچه‌ ها سالم هستند، اما او هم مثل من تنها دغدغه مسكن دارد.

وي تاكيد كرد: آدمي نيستم بگويم با اين پنج فرزند بايد در خانه بمانم ؛ ولي بازهم تقاضا مي ‌كنم مسوولان چاره ‌اي براي مسكن ما بيانديشند، چون به صاحب خانه ‌ام كاملا حق مي ‌دهم به ما بگويد از اين خانه برويد، چرا كه سر و صداي پنج نوزاد مطمئنا باعث آزار آنها شده و علاوه بر آن رفت و آمد زيادي به منزل ما انجام مي ‌شود.

اصغري در خصوص نحوه رسيدگي پرسنل بيمارستان ايزدي، گفت: نگهباني، سوپروايزر، پرستاران، پزشكان و بيمارستان ايزدي و همچنين دانشگاه علوم پزشكي قم همكاري كاملا خوبي در اين مدت با ما داشتند و از تمامي آنها كمال تشكر را دارم.

وي در مورد انتخاب نام فرزندانش نيز گفت: به نيت حضرت مسلم(ع) كه نامش در كشور ما مظلوم واقع شده است، پسر اولم را مسلم و دومي و سومي را به ترتيب محسن و محمد نامگذاري كردم و اسم دو دخترم را نيز با توجه به تولدشان در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، زهرا و زينب گذاشتم.

ظهر روز چهارم فروردين ماه جاري خانم بارداري در اولين زايمان خود در بيمارستان ايزدي قم، طي عمل سزارين صاحب پنج فرزند شد.

فرزند اول دختر با وزن يك كيلو و 900 گرم، فرزند دوم پسر با يك كيلو و 700 گرم، فرزند سوم دختر با يك كيلو و 500 گرم، فرزند چهارم پسر با يك كيلو و 300 گرم و فرزند پنجم نيز دختر با يك كيلو و 600 گرم وزن متولد شده اند.

وضعيت جسماني مادر و تمامي نوزادان خوب است؛ اين پنج قلوها در حالي به دنيا آمده اند كه زوجين هيچگونه سابقه نازايي نداشته و در نخستين زايمان مادر اين اتفاق صورت گرفته است.

رييس دانشگاه علوم پزشكي نيز تمام هزينه هاي زايمان و بستري مادر و نوزادان را رايگان علام كرد.

در آبان ماه سال گذشته نيز تولد پنج قلوها در استان قم رخ داده بود.ك/1

/2085/ 6133/

سرخط اخبار استان‌ها