۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰
کد خبر: 81551685
T T
۰ نفر
انصارالله یمن : مردم به متجاوزان خارجی پاسخ كوبنده ای می دهند

تهران - ایرنا - علی القحوم یكی از رهبران جنبش انصار الله یمن گفت: اعلام جنگ عربستان به یمن غیر قابل توجیه است و مردم یمن به مقابله با متجاوزان خارجی و عربستانی می پردازند و پاسخ كوبنده ای به آن ها می دهند .

به گزارش شبكه المیادین ، علی القحوم گفت : عربستان پس از آنكه همه چیز را در یمن از دست داد ، دست به تجاوز نظامی به خاك یمن زد .

وی شایعات منتشر شده توسط رسانه های عربستانی در خصوص كشته شدن شماری از رهبران جنبش انصار الله یمن بر اثر حملات هوایی عربستان را شدیدا تكذیب كرده گفت: این شایعات به هیچ عنوان صحت ندارد؛ قربانیان این تجاوز نظامی غیر نظامیان یمنی و چند زن و كودك هستند .

وی افزود: هدف عربستانی ها از پیش كشیدن چنین سخنانی، سرپوش گذاشتن بر جنایت های خود و كشتار غیر نظامیان اند .

علی القحوم خاطرنشان كرد: عربستان می خواهد تا آنجا كه می تواند تعداد زیادی از كشورها را در تجاوز نظامی خود به یمن با خود همراه كند و شایعات منتشر شده مبنی بر ورود تانك های كشورهای عربی به یمن صحت ندارد .

وی بار دیگر تاكید كرد: هرگونه تجاوز و دخالت نظامی خارجی در یمن با مقاومت سرسختانه مردم مواجه خواهد شد .

از سوی دیگر جنبش انصار الله یمن آمادگی خود را برای مقابله با حملات هوایی متجاوزان اعلام كرد .

منابع یمنی اعلام كردند تاكنون اجساد 15 قربانی تجاوز نظامی اخیر عربستان را از زیر آوارها بیرون كشیده اند و بیشتر این كشته ها زن و كودك اند .

وزارت آموزش و پرورش یمن نیز در پی تجاوز نظامی عربستان به صنعا مدارس این شهر را تعطیل كرد .

كمیته انقلابی یمن در پی تجاوز نظامی عربستان خواستار راهپیمایی امروز (پنجنشبه) عصر مردم در صنعا برای محكوم كردن این اقدام شد .

خاورم **2041**1479
۰ نفر