۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۴۹
کد خبر: 81549039
T T
۰ نفر
ورود نیروها و تجهیزات نظامی انصار الله به شهر تعز یمن

تهران- ایرنا- شاهدان از ورود یك فروند هواپیمای نظامی حامل 150 نیروی امنیتی ویژه جنبش انصار الله یمن به پایگاه هوایی طارق در شهر تعز جهت تقویت امنیت وثبات بیشتر این شهر خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری یمنی الخبر، شاهدان گفتند: علاوه بر این، دهها دستگاه تانك و نفربر در مسیر شهر ذمار به دو شهر الضالع و تعز هستند.

منابع آگاه گفتند كه دیروز نیز چهار فروند هواپیمای نظامی حامل نیروهای نظامی جنبش انصار الله به پایگاه طارق رسیدند.

نیروهای مردمی جنبش انصار الله امروز بیشتر مراكز دولتی تعز از جمله فرودگاه مسافربری و نظامی، ساختمان مجتمع قضایی، زندان مركزی و پایگاه نظامی آن را تحت كنترل خود در آوردند و علاوه بر این، با ایجاد مراكز جدید بازرسی در مناطق مرزی استان های تعز و لحج، مانع حملات تروریستی القاعده به این شهر شدند.

جنبش جنبش مردمی - اسلامی انصار الله در یمن در راستای بیداری اسلامی تحركات گسترده ای داشته و ریشه اصلی قیام ملی - اسلامی و مبارزه با ظلم و افراط گرایی در این كشور است.

برخی از كشورهای منطقه خلیج فارس از فساد در دستگاه حكومتی یمن حمایت كرده و گروه تروریستی القاعده را در این كشور تجهیز می كنند.

القاعده در حال حاضر بزرگترین چالش پیش روی یمن است و نیروهای ارتش، امنیتی و جنبش مردمی انصار الله را هدف اقدامات تروریستی خود قرار داده است.

جنبش مردمی انصارالله پس از ماه ها تظاهرات مسالمت آمیز مردمی در یمن، تابستان پارسال برای مبارزه با فساد و تروریسم، كنترل صنعا پایتخت این كشور را به دست گرفت.

تعز سومین شهر بزرگ یمن در 150 كیلومتری شمال غرب عدن قرار دارد.

خاورم** 1453**2017
۰ نفر