۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۱۵
کد خبر: 81527787
T T
۰ نفر
فرماندار اسلام آبادغرب از یك هنرمند این شهرستان عیادت كرد

كرمانشاه - ایرنا - فرماندار اسلام آبادغرب روز سه شنبه با حضور در منزل عبدالرحمان عسگری از این هنرمند برجسته كه در بستر بیماری است عیادت كرد.

به گزارش ایرنا روابط عمومی فرمانداری اسلام آباد گزارش داد؛ كرم محمدی در این دیدار ضمن آرزوی شفای عاجل برای این هنرمند گفت: اسلام آباد همواره دیاری نخبه پرور است كه فرزندان آن در انواع رشته های هنری در سطح كشور مطرح بوده اند و باید مسوولین ارشد استانی نگاه ویژه ای به آنها داشته باشند.

وی اظهار كرد: متاسفانه هنرمندان در كشور ما بعضا مورد بی مهری هایی قرار گرفته اند و باید تلاش شود با كمك به هنرمندان و رعایت حقوق نشر، آنان را از وابستگی به بودجه دولتی بی نیاز كرد تا بتوانند هنر ناب خود را به دیگران و نسل های آینده انتقال دهند.

وی ضمن ابراز تاسف از وضعیت عبدالرحمن عسگری و اعلام آمادگی برای هر نوع كمك به این هنرمند گفت: امیدواریم هرچه زودتر شاهد سلامتی وی باشیم.

مسعود قنبری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد نیز گفت: آقای عسگری از هنرمندان شاخص مینیاتور كشور است كه متاسفانه برای عموم مردم ناشناخته مانده اند كه امیدواریم با رفع كسالتش بتوانیم از هنر وی استفاده كنیم.

اسلام آباد غرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 كیلومتری غرب كرمانشاه قرار دارد.

7459/8066

سرخط اخبار استان‌ها