۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۰۷
کد خبر: 81527235
T T
۰ نفر
استاندار خراسان رضوی بر تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی در خوشاب تاكید كرد

سبزوار - ایرنا - استاندار خراسان رضوی بر تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی در خوشاب تاكید كرد و گفت: از سرمایه گذاران در این شهرستان حمایت می كنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا رشیدیان روز سه شنبه در نشست بررسی مسائل و مشكلات خوشاب در این شهرستان افزود: تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی عامل بسیار مهمی برای توسعه است.

وی با اشاره به ظرفیت های كشاورزی شهرستان خوشاب گفت: این شهرستان می تواند از بخش صنایع تبدیلی و فرآوری به عنوان عامل اثربخش در توسعه استفاده كند.

وی همچنین با اشاره به تولید و صادرات پسته در خوشاب اظهار كرد: این شهرستان می تواند در بخش تولید پسته و در راستای اقتصاد مقاومتی نمونه و الگو باشد.

استاندار خراسان رضوی همچنین به افزایش بارندگی ها نسبت به سال گذشته اشاره كرد و گفت: با توجه به این امر در بخش آبخیزداری و آبخوان داری باید بیشتر كار انجام شود.

وی همچنین خواستار توجه به مسائل فرهنگی، ورزشی و تفریحی شد و افزود: با گسترش این امكانات زمینه تفریح سالم خانواده ها در چارچوب ارزشهای دینی فراهم می شود.

وی با اشاره به انجام تغییر و تحولات در شهر سلطان آباد مركز شهرستان خوشاب اظهار كرد: ارتقای سطح مدیریتی مسوولان ادارات این شهرستان را نیز پیگیری می كنیم.

وی در باره مساعدت در ساخت جایگاه نمازجمعه خوشاب هم گفت: نماز جمعه محل تجمع انقلابیون و مومنان است و جمهوری اسلامی نگاه ویژه به برپایی نماز جمعه دارد.

وی وظیفه مسوولان را خدمت به مردم، پیگیری مطالبات و حل مشكلات آنان عنوان كرد و افزود: با همفكری و همدلی مسوولان مشكلات قابل حل است.

وی خدمتگزاری به مردم را توفیقی برای مسوولان عنوان كرد و گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و رضایت آنان پس از رضایت خداوند ملاك عمل مسوولان است.

وی همچنین یاد 264 شهید والامقام خوشاب را گرامی داشت و افزود: شهدا خود را فدای بقای ارزشها كردند.

استاندار خراسان رضوی با تسلیت ایام فاطمیه اظهار كرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از ولایت و تثبیت جایگاه ولایت نقش بسیار مهمی داشت.

رشیدیان ادامه داد: اگر ما در راه ولایت و اسلام باقی مانده ایم نقش واقعی آن بر عهده حضرت فاطمه (س) بوده است.

وی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی بی بدیل در مسائل اخلاقی، تربیتی، حجاب، خانه داری و دیگر زمینه ها است.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست از استاندار خراسان رضوی به خاطر سفر به شهرستان های استان و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ قدردانی كرد.

رمضانعلی سبحانی فر خواستار رفع مشكلات این شهرستان در زمینه های گازرسانی، آنتن دهی بی.تی.اس، پوشش شبكه های صدا و سیما و تسریع در استقرار ادارات بویژه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تامین اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و ثبت احوال در خوشاب شد.

شهرستان خوشاب به مركزیت سلطان آباد با 40 هزار نفر جمعیت در 190 كیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

خوشاب كه پیشتر یكی از بخش های شهرستان سبزوار بود در سال 1389 به شهرستان ارتقاء یافت.

این شهرستان با دو بخش مركزی و مشكان دارای پنج دهستان و 74 پارچه روستا و آبادی است.

8148/6043 / 6053

سرخط اخبار استان‌ها